Xeno Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare lurte, siden jeg skal investere i en 360 Elite i dag... Er det fortsatt mye feil på xbox, eller begynner det å bli sjeldnere vare...? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har kjøpt en Elite selv med den nye Falcon chipsettet (Dvs 65nm istedenfor 90nm) Sjekk ut: http://forums.xbox.com/1/15804553/ShowPost.aspx#15804553 Falcon gir fra seg mindre varme, dermed burde den være mer driftsikker. Hvis det står 175w (mener jeg det er) er det en Falcon Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det er vel ingen som vet den den nøyaktige feilraten, og i alle fall ikke på de nye konsollene med falcon og HDMI. Men det var noen som skrev her på forumet for ikke lenge siden at sjefen for xbox divisjonen (?) til Microsoft nylig uttalte at feilraten på de gamle boksene var på 30%, mens de på de nye skal ligge under 10%. Bare tiden kan vise om dette stemmer.. Arlendius Som har hatt RROD på 1 boks. Edit: Uansett er det ikke noe å være redd for, da man etter norsk rettspraksis har 5 års reklamasjonsrett på en spillkonsoll. Endret 28. januar 2008 av Arlendius Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare lurte, siden jeg skal investere i en 360 Elite i dag... Er det fortsatt mye feil på xbox, eller begynner det å bli sjeldnere vare...? Jeg kjøpte meg xbox 360 for 1 år siden og jeg har ikke hatt noen problemer med den. Jeg har opplevd heng 3-4 ganger, men har intrykk av at alle konsoller kan henge seg opp i ny og ne. Vi har også Nintendo Wii og det hender seg den henger og. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 . Men det var noen som skrev her på forumet for ikke lenge siden at sjefen for xbox divisjonen (?) til Microsoft nylig uttalte at feilraten på de gamle boksene var på 30%, mens de på de nye skal ligge under 10%. Bare tiden kan vise om dette stemmer.. Det var jeg som linka til det intervjuet og det var ikke sjefen for Xbox divisjonen men kun en person som har jobbet i Xbox-prosjektet til Microsoft og som derfor kjenner det fra innsiden. Vel og merke sa han at feilprosenten for de gamle hovedkortene var på 30% når han ble intervjuet, denne prosenten vil jo selvsagt vokse etterhvert (Vi må jo anta at noen av de 70% av xboxene som enda ikke har hatt hardwarefeil kan komme til å få det etterhvert de også) Og han sa også det som du her sier, nemlig at feilprosenten for Falcon (i alle fall så langt) ligger på under 10%. Men har alle Elite xboxer falcon hovedkort? Er det helt bankers? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ikke bankers... Men en med HDMI har sansynligvis Falcon (ref 175W poweren hos http://forums.xbox.com/1/15804553/ShowPost.aspx#15804553) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå