Gå til innhold

BF2 servere dere bør styre unna.

Anbefalte innlegg

Nettsiden til EBK Serverne:

http://www.ebkbf2.com/index.html

Forum delen

http://www.ebkbf2.com/forum/forum_topics.asp?FID=1

Har blitt kicket fra deres servere kunn fordi jeg hadde høyere score enn medlemmer i EBK clanen under spilling.

Årsaken skal være teamkills osv osv.... dette stemmer ikke!

Har tatt dette opp på deres nettsted. Svaret kan dere lese. Det viser rett og slett hvor useriøse de er! Se også på hva andre som har klaget har fått til svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du ikke ble kicket for at du hadde så satans høy score, men fordi du whinet og bitchet like mye da som du gjør nå? Det finnes hundrevis av bf servere, du må vel ikke spille akkurat på denne? At du tar deg bryet med å gå inn på forumet deres og lage en egen tråd fordi at du ble kicket sier vel litt.. Kan være det ble gjort en feil også. Jeg er admin på et par forskjellige spillservere (ikke bf), og kan gjerne innrømme at jeg har gjort feil. Tempbannet engang en som deg, og han ble møtt på akkurat samme måte på forumet som du. Med latter. Finn deg en annen server og spill på du, er det letteste for alle.

Lenke til kommentar

Quote fra admin på siden[kickyerjunk]:

MasterChiun,

Thank you for bringing this "abuse" to our attention. We will deal with it accordingly. By that I mean that I will personally find out who kicked you from our server, I will buy them a beer and I will tell them what a good fuckin job they did by kicking a stupid little fucking retard like yourself from our server.

I happen to know that we don't need to kick you from our server to make us look good, or to get the high score in our own server. Shit, we don't give a damn about getting the Gold star in our server. If we wanted to do that we wouldn't let anyone else into our server.

If you were kicked it was for a reason. I will admit that we have made mistakes in the past and kicked the wrong person for the reasons you mentioned above, but let me tell you that those people haven't come into our forums crying about how they are sooo good and they are better than the admin so the admin must have kicked them for that.

To make a long post even longer I will take the time now to tell you to go fuck yourself. We have ranked servers because we pay for them. You don't donate to our server and therefoe we don't have to cater to your every need like we are you little bitch. However, anytime you want to come back into any of our servers we will gladly make you our little bitch.

..ehm :roll: beowned.

Lenke til kommentar

dette er vel et kjent problem, jeg tror mange servere sliter meg. har selv blitt kicket og tilogmed bannet av merkelige grunner, etter å flere ganger ha drept admin da han beskyttet flagget mitt lag hadde interesse av og ta fra de..

Men det skal vel sies at på enhver server, er ikke alle admins like. møter du en annen av admins på samme server kan det hende han er helt imot det den første gjorde. men det er jo iriiterendes når de misbruker de sånn, men synes det blir unødvendig og henge ut servere, ta heller og klag på adminen som banna deg. tror også tråden blir ufattelig lang om alle skal poste serverne man er misfornøyd med, da problemet et stort.

men konfronter adminen og fortsett og klag på de på siden dems, kan jo hende de får litt problemer med å forklare seg etter hvert. men det beste er og spille på en annen server istedenfor, fant mine favoritter som kjørte maps jeg likte, hyggelige admins og alt som ga meg glede i spilletiden!:)

Lenke til kommentar

Kjent problem dette her ja, og ikke mye en kan gjøre med det. Et tips er å ikke gå inn på forum og si hvor mye klanen "suger", selv om det sikkert føltes godt å få sagt det. Du kan i alle fall ikke forvente noe annen respons en det du fikk der da.

Finn en annen server - det er fortsatt mange å velge mellom. Spill skal være morsomt, ingen vits å irritere seg over bagateller uansett for mye "rett" du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...