Calc Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei, jeg har hatt Sony MDR-EX71SL i et halvt år. Jeg brukte de ikke i ca. en måned. Når jeg prøvde de igjen virket ikke den høyre pluggen. Av og til får jeg den til å virke ved å pirke på input-jacken. Har noen av dere hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jepp.. Samme problemet.. Trodde først pluggen var tettet igjen av voks e.l men viste seg at ved litt bevegelse på jack-pluggen kom det spraking og tidvis musikk.. Orka ikke å reklamere etter å ha hatt en uendelig tvist med Pioneer Cl30 som oppførte seg på samme måte.. Har nå investert i Bose Triport plugger og er MEGA fornøyd Lenke til kommentar
Calc Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Og jeg som var så fornøyd med MDR! Gidder ikke reklamere jeg heller, har ikke kvittering Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 lodd pluggen selv Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Prøvd å stikke hull i beskyttelsen inni proppen? Fant igjen mine i går og brukte en liten synål til å lage hullet inn til selve høytaleren litt større... nå fungerer de faktisk rimelig bra! Problemet med at lyden forsvinner og spraker er borte?! Trenings-ørepropper <3 edit : FALSE-ALARM.. still givin me a hard time Endret 29. januar 2008 av Star Lenke til kommentar
Calc Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Proppene ligger nå i søppla! Takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Proppene ligger nå i søppla! Takk for tilbakemeldingene Ja huff fæle greier når slike ting skjer. Kjøpte meg ny bil i forrige uke, men punkterte, så var bare å kjøre den på bilopphuggeriet Lenke til kommentar
Calc Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 God sammenligning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå