Zafar Iqbal Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg Håper noen kan hjelpe meg med dette: Jeg hra kjøpt et Hitachi DVD kamera fra Frankrike. Eneste butikken som selger dette kameraet i Norge er Elitefoto. Dere kan se bildet her. http://www.elitefoto-colosseum.no/webshop/....php?vareid=348 Problemet er at jeg har ikke fått med noen programmvare som kan brukes til å laste bildene over på pcen. Dette syns jeg er litt rart da det tydelig vis ikke går an å koble en usb kabel fra kameraet og inn på pcen. Jeg vet ikke om det er en feil eller om kamera oppfører seg slik pga at det ikke er noen software på pcen men den slår seg av når jeg putter usb kabelen inn fra kamerat til pcen? Jeg vet ikke om det er noen som kan svare på dette.Men i manualen refererer de til et progam ved navn dz-winpc3 antagelig spesialdesignet for kameraet? Er det noen som har det programmet eller andre tips slik at jeg kan overføre video klippene mine til pc. Blir veldig dyrt hvis jeg skal kjøpe en dvd ram plate for vær gang jeg skal spille inn en film.. Jeg takker til alle som gidder å ta seg tid til å lese og svare på inlegget mitt. Har tenkt å ringe Hitachi Norge men har fått et avisende svar fra dem tidligere. Rart at de er så lite service instilte da jeg har brukt ca 14000 kr på et av deres produkter. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 I følge en annonse, så følger dette med kameraet: USB Cable, USB 2.0 Driver, UDF File System og dette kan kjøpes som tilleggspakke: PC Kit (USB Cable, USB 1.1 Driver, UDF File System, CyberLink. Power DVD XP, Ulead. DVD Movie Factory.SE for DVDCAM and Ulead. Photo Explorer7 Lite.) (DZ-WINPC3W) Hvis noe av det som skulle vært med kameraet, ikke er der, så bør du kontakte de som solgte deg kameraet. Prøv eventuelt å sette DVD'en inn i DVD-stasjon på PC, hvis du har det. Da bør du kunne lese filene. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sjekk ut: dvdcam_faq_2.pdf M-bite Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 stemmer ikke det magne Det er riktig at enkelte butikker i Norge har valgt å gjøre det slik, men softwaren er ikke noe som følger med kamerat. Har hvert i kontakt med Hitachi. Har foresten kjøpt programmvaren på elitefoto. Er det folk på forumet her som har samme kamerat, vennligst la meg høre fra dem. Send meg en privat melding eller svar her:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå