lonnj89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Imponerende Kvalen 200 G i Hexic HD = Respekt Har "bare" 155 i det jeg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Om det ikkje er noen achivements i Call of Duty 4 online? bare singel player? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Om det ikkje er noen achivements i Call of Duty 4 online? bare singel player? Bare singleplayer ja. Hadde vært gøy med multiplayer achivements også. Ganske vanskelig allerede da. Er litt stress å runne det på Veteran. Motstanderene er så sykt irriterende, det vet alltid hvor du er. Mens vennene dine i spillet er helt tragiske. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Om det ikkje er noen achivements i Call of Duty 4 online? bare singel player? Bare singleplayer ja. Hadde vært gøy med multiplayer achivements også. Ganske vanskelig allerede da. Er litt stress å runne det på Veteran. Motstanderene er så sykt irriterende, det vet alltid hvor du er. Mens vennene dine i spillet er helt tragiske. Stemmer det! Er jævlig iriterende at motstanderen (AIene) skyter bare på deg er typisk Cod det, husker det var akkurat slik i 2ern også... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er disse kule? Var ironisk ment, komplett umulig å få 1000 på det Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 nå va call of duty i boks (1000/1000) ja syk at dei bare skyter på deg, men fins ikkje mye som e så bra som å klara noe ein har slette med i lang tid. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har altfor mange spill som jeg ikke får klart å spilt til 1000. Pluss at jeg er liksom ikke så flerspiller-person av meg. Birger Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 nå va call of duty i boks (1000/1000) ja syk at dei bare skyter på deg, men fins ikkje mye som e så bra som å klara noe ein har slette med i lang tid. Gratulerer! Digg å komme til siste scenen på mile high? =) (antar du i likhet med meg tok det sist?) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bare singleplayer ja. Hadde vært gøy med multiplayer achivements også. Ganske vanskelig allerede da. Er litt stress å runne det på Veteran. Motstanderene er så sykt irriterende, det vet alltid hvor du er. Mens vennene dine i spillet er helt tragiske. Synes Veteran på CoD4 var rimelig lett jeg, hvis en ser bort ifra epilogen... Står så sykt fast i CoD3 nå, har prøvd på det samme i 7 timer uten å få det til SKAL ha 150G for å runna det på Veteran Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 det er lett nesten over alt, men det er enkelte plasser der du blir omringa eller det er få plasser å gjemme seg og du har tid på deg så kan det bli litt verre Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Yess! Nå har jeg endelig klart 1000/1000 i Call of Duty 4! Klarte Mile High Club etter 30 minutter eller noe Så, her er spilla jeg har 1000/1000 i: -Skate, 1000/1000 -Call of Duty 4, 1000/1000 Så da mangler jeg bare i Army of Two, som jeg bare har 270 i nå Låner også PGR4 og Prey som jeg har lyst til å prøve å få en del i Lenke til kommentar
keungz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Wow, Kvalen. Ganske najs å klare alle achievmentene i Hexic! Selv mangler jeg to; Grand Pearl Pooh-bah (har klart å lage 5 black pearls) og Hexic Addict. Tviler på at jeg gidder å ta Hexic Addict, men Grand Pearl Pooh-bah klarer jeg nok om jeg gidder (noe jeg ikke gjør ). Uansett, en gratulasjon er VIRKELIG på sin plass, så gratulerer! Har selv nylig klart 1000/1000 på Mass Effect, noe som etterhvert gjorde spillet utrolig kjedelig, og som igjen gjorde den nye DLC'en nærmest uspillbart dessverre Måtte tvinge meg gjennom DLCen for de skarve 50 poengene. Men hva gjør man ikke for points? Da er min liste slik: FIFA 06 RTFWC 1000/1000 Guitar Hero 2 1000/1000 Mass Effect 1050/1050 Golden Axe 200/200 SWOS 200/200 Carcassonne 200/200 Så gjenstår det å se om jeg klarer/gidder 1000/1000 i Army of Two (er ikke helt fan av multiplayer achievements, for jeg er som regel ikke dyktig nok til å ta de ) og Lost Odyssey. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Yess! Nå har jeg endelig klart 1000/1000 i Call of Duty 4! Klarte Mile High Club etter 30 minutter eller noe Så, her er spilla jeg har 1000/1000 i: -Skate, 1000/1000 -Call of Duty 4, 1000/1000 Så da mangler jeg bare i Army of Two, som jeg bare har 270 i nå Låner også PGR4 og Prey som jeg har lyst til å prøve å få en del i gratulera kossen føleles det med 1000 i cod? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ikke akkurat veldig stort å ha 1000 i COD4 da. COD3 derimot er helt sykt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 gratulera kossen føleles det med 1000 i cod? Deilig det Slippe å tenke på at jeg snart må få ut fingeren for å fullføre spillet ^^ Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da har jeg fått 1000/1000 i mitt første spill, og det ble Two Worlds Was?hvordan klarte du det?Husker det var en grotte jeg ikke kom inni(ble teleportert bort når jeg entret den).Lastet ned patchen i høst som fixet dette,men har fortsatt ikke fått achievementet.Det eneste jeg manglet hvis jeg ikke husker feil.... Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Wow, Kvalen. Ganske najs å klare alle achievmentene i Hexic! Selv mangler jeg to; Grand Pearl Pooh-bah (har klart å lage 5 black pearls) og Hexic Addict. Tviler på at jeg gidder å ta Hexic Addict, men Grand Pearl Pooh-bah klarer jeg nok om jeg gidder (noe jeg ikke gjør ). Uansett, en gratulasjon er VIRKELIG på sin plass, så gratulerer! Takk takk! =) Kjedelig å få fem da. Hehe, kjipern. Hvis du vil ha ett tips når det gjelder Hexic Addict: Spill timed mode. Gjør ett flytt, slik at den den starter å telle ned. Ikke gjør noe mer. Når den timer ut, er ett game fullført! =) Gjenta dette X antall ganger, hehe. Jeg så film samtidig (split-screen). Lenke til kommentar
keungz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Takk takk! =) Kjedelig å få fem da. Hehe, kjipern. Hvis du vil ha ett tips når det gjelder Hexic Addict: Spill timed mode. Gjør ett flytt, slik at den den starter å telle ned. Ikke gjør noe mer. Når den timer ut, er ett game fullført! =) Gjenta dette X antall ganger, hehe. Jeg så film samtidig (split-screen). Ahh, takk for tipset Fikk du foressten Grand Pearl Pooh-bah i Marathon mode eller? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Takk takk! =) Kjedelig å få fem da. Hehe, kjipern. Hvis du vil ha ett tips når det gjelder Hexic Addict: Spill timed mode. Gjør ett flytt, slik at den den starter å telle ned. Ikke gjør noe mer. Når den timer ut, er ett game fullført! =) Gjenta dette X antall ganger, hehe. Jeg så film samtidig (split-screen). Ahh, takk for tipset Fikk du foressten Grand Pearl Pooh-bah i Marathon mode eller? Det er korrekt. =) Tror ikke timed mode er rett sted å prøve seg! Hehe. Du kan jo lese litt på Hexic info. Endret 13. mars 2008 av Kvalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå