MPC Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hey, veit ikkje om det er normalt men, men eg får berre kjørt Crysis på High med 0 AA og 800x600 Res. Og det hakker fortsatt litt. HWen er i signaturen. Driverene er oppdatert så veit ikkje korfor det hakker, med HWen der så burde pcen også klare å spille med litt Very high og litt AA og større res. men skjønner ikkje problemet. Har oca geforcen til 653/2272 og då hakker det mindre men det hakker fortsatt. Har oppdatert med den nyaste drivaren frå nvidia til det. Har hørt folk her og frå andre plasser som spiller med større Res. 2xAA og meir og med litt på veryhigh som har dårligare specs ein meg (Geforce 8800 GT for eks.) og som spiller uten problemer. (0 hakking, seier vertfall dei) er det spesielle drivere til crysis som eg må installere for å spille uten hakking? ELLER? Endret 29. januar 2008 av MPC Lenke til kommentar
MPC Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ops Eg trudde at det hakka Slo på fraps og såg at fpsa var 30-70 på high med 4x AA og den nest nest minste res. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå