Stig Jøran Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Som topic sier så har jeg tenkt å gå over til et av disse språkene. Men vet ennå ikke helt hva forskjellene er, og hva det har og si for min erfaring med VB.net. Så om noen kunne gitt meg noe tips? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal du programmere .net så er det C# du skal over til. Enkelt og greit C# er skrevet for .NET. Støtten for C++ i .NET er kun der for å "rekruttere" C++-utviklere. Jeg kan ikke se noen argumenter for å velge C++.NET, egentlig... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, C++.NET er kun der for å kunne skrive .NET wrappers for C++ klasser. I normal programvareutvikling har ikke C++.NET noe for seg. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Har nå hold på en liten stund med C#, syns da ikke det var så ille! Har hatt et par frustrasjoner over case-sensitive, og de {} Men ellers er jeg fornøyd med C# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå