Gå til innhold

Få frem detaljer/fargeforskjeller i bilde


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om noen kan gi meg tips om hvordan jeg kan få frem detaljer/fargeforskjeller tydeligere i et bilde enn det blotte øye kan se på originalen?

Har prøvd meg litt i Photoshop med hue/saturation og det fungerer noe, men jeg har på følelsen at det er en bedre måte å få frem "sannheten" på.....

 

Skjønner noen hva jeg spør etter? Hope so...

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe k-ryeng :-D

 

Saken her er at jeg har en bilde av en fot med blåmerker på, jeg kan ane et fingermønster på foten, noe jeg tror kan komme bedre frem om jeg får gjort om litt på levels på bildet..... Dette kan kanskje virke litt skummelt på noen av dere (hehe) men jeg er midt i en barnefordelingssak og har en barnemor i andre enden som ikke er helt rett, samt en stefar til gutten min som er litt av samme ulla. Og etter flere sykehusinnleggelser i det siste så vil jeg se om jeg kan UTELUKKE at de er slemme mot sønnen min, som er under 2 år gammel. Som far får jeg ikke gjort så mye fra eller til, har ikke så mye en skulle sagt. Samtidig så vil muligens et sånn her bildebevis, om det er grunnlag for det, tale for seg selv.

 

Nå håper jeg ikke noen føler behov for å fortelle meg hvor stor idiot jeg er eller noe sånt fordi jeg skriver dette på forum. Jeg er bare i en ganske kjip situasjon som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Vi kan ta det videre på PM om noen vil trå til for meg, jeg har flere originalbilder, og regner vel med at dette er gjort på 2 minutter om jeg finner en med litt forståelse for det som kan/skal gjøres :)

 

Takk for hjelpa igjen :)

Endret av allanoiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...