dude80 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Nå så må jeg disable fNIS for å få bruke grokster...hva må jeg egentlig legge til i det proggrammet, og hvordan? Og så en ting til...jeg har internett fra nextgentel, og prøvde her om dagen å sette opp en ftp-server. Jeg hadde NIS disabla, og fikk ikke til å logge meg på min egen server. Jeg vet at alle port over 14000 er åpna i routeren jeg fikk, men selv om jeg brukte port 6667 så kom jeg ikke inn på min egen server. Når jeg setter serveren online, så kommer det opp ip-adresser, og da kommer bare ip'en til routeren (10.0.0.2) og 192.168.X Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 hva!? ingen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvilket ftp program bruker du? I enkelte programmer må du angi den eksterne IP'en for at det skal virke. FTP bruker port 21 som default, har du prøvd å åpne denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå