xpectr Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har et spørsmål ang. iPhone. Ei venninne av meg skal til USA om ikke så lenge til, og da lurte jeg på om jeg skulle få henne til og kjøpe en iPhone for meg der. Hvordan fungerer handelen? Vil ikke at det skal bli et styr for henne. Takker for svar på forhånd //xpectr Endret 28. januar 2008 av xpectr Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 det blir en del styr for alle iphone mobiler selges med abbn. i usa , AT&T har skaffa seg rettighetene til å selge alle iphone i USA , enklere å kjøpe en iphone på ebay eller noe ... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Sjekk ut de andre trådene for iPhone, tror du har større sjanser for gode svar der. Abonnementet aktiveres ikke før man plugger iPhone inn i iTunes, tror kjøpet skal gå greit. Endret 27. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Min bror kjøpte to-tre iPhones når han var i statene. (Tror han brukte mellom 30-70 tusen bare i Apple-Store i New York...) Har ikke hørt om noen problemer! Lenke til kommentar
xpectr Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Oki, greia er bare selve handelen. Er det noen som har vært og kjøpt i USA? Er det slik som i Norge, og at noe kan komme tilbake på kjøperen? Vil ikke skaffe problemer for den som kjøper for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå