Kriss-O Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 jeg har en kommende fest og trenger to ting ettersom jeg skal være litt staselig. Hvor kan man få kjøpt en sigar en ordentelig feit typisk mafia sigar og en flosshatt? Jeg kunne sikkert googla det men kanskje noen her vet om enkelte steder bedre enn andre. BTW bor i jevnaker/hønefoss. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Sorte Mand sigar hos narvesen for 30 spenn. hatten vet jeg ikke Endret 27. januar 2008 av StupidNick Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Flosshatter kan skaffes på Festmagasinet.no. Endret 27. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 takker for svar:) spesielt hatten;) men de man får kjøpt på narvesen, er ikke det bare cigarellos, sånne tynne?? mener de ordentelig feite koster mye jeg:/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sigarer trenger ikke koste mye. Er som champagne, kan være veldig billig eller veldig dyrt. Mener de har på de aller fleste dagligvarebutikker også. Lenke til kommentar
Lilos Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Champis er vel dyrt i seg selv, mens muserende vin, som enkelte tror er Champagne er billigere. Som F.eks Martini Asti. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Man kan få Champagne i flere klasser, og man kan få andre muserende fra andre distrikter som er dyrere enn de fleste champagne. Endret 28. januar 2008 av Porsta Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lykke til med festen, du kommer sikkert til å være suuper kuuul! Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lykke til med festen, du kommer sikkert til å være suuper kuuul! Kan jeg ta på deg? Du kan få ta på meg. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) på sigar.com (norsk side) så får du bestilt sigarer av alle typer og størrelser. finner sikkert en sigar av "riktig" størrelse der. [EDIT] hvis du skal ha en sigar med litt look og feel som gamel mafia sigar, så kan muligens San Cristobal El Morro være noe å satse på. Den har det riktige utseende, samt at den er hele 18cm lang og 1,95 cm i diameter. skal du ha noe større enn det, og med et skikkelig utseende, så tror jeg du må litt opp i pris. Endret 29. januar 2008 av fatalicus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå