Gå til innhold

Creative Zen 8gb, svart skjerm

Anbefalte innlegg

Hei. I kveld skjedde det noe rart med MP3 spilleren min, jeg koblet den til pcen, og så at noe var galt, den fikk ikke den vanlige skjermen, kun helt svart skjerm. Så jeg tok den ut, prøvde å skru den av, det funket ikke. Ingenting fungerte, uten om å resete den. Jeg trodde det skulle gjøre jobben, men så feil tok jeg.

Etter reseten startet jeg den, det kom vanlige meldinger, så kom "rebuilding" dette er også normalt så, og etter det kom den vanlige skjermen som viste musikken min, den varte i ca. 1sekund, før skjermen ble svart, og ingenting reagerte uten om reset.

Hva er galt? spilleren ble kjøpt rundt 20ende desember, og brukt fra 25des. til idag.

Den kan da umulig bli ødelagt så fort? har aldri mistet den i bakken, fått vann på den eller utsatt den for noen slitasje, eneste er noen riper på skjermen, men dette er da ubetydelig iforhold til hva som går galt inni spilleren.

Er det noe jeg kan gjøre her og nå? eller må den sendes inn? En dag uten musikk på skolen kommer til å bli dritt, så håper noen hjelper meg!

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å tømt den for filer? Eventuelt kan du også formatere den. Syns det virker som om noe er galt med filsystemet på spilleren, ettersom feilen kommer etter oppstarten.

Hvordan mener du at jeg skal få formatert den, pcen reagerer ikke at den er koblet til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...