kadaver Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Orker ikke skrive noe som kunne blitt nyttårstalen til kongen, men her er i korte trekk mitt problem med Tiscali. Bestilte tidlig i fjor høst et abbonement fra Tiscali - var noen måneder senere uheldig og mistet både brukernavn og passord, og ringte Tiscali og fikk nytt. Til nå alt vel. Men så dukket problemene opp. I posten kom kun passordet, og jeg ringte Tiscali på nytt for å få nytt. Dette skulle de sende, men jeg har ikke sett noe. Har mailet dem, ringt dem og sendt vanlig brev sikkert et 10-tals ganger til sammen. Men jeg får aldri noe nytt brukernavn og passord. Men en ting klarer de selvfølgelig å sende ut, fakturaene! Jeg har ca. 800 kr i ubetalte fakturaer fra dem, og har nå kontaktet Forbrukerrådet for å høre om de kan hjelpe, jeg er jo ikke interessert i å betale for en tjeneste jeg kan benytte. Er det andre som har hatt lignende problem med tiscali? Forferdelig irriterende å måtte bruke tid på dette. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=6...ghlight=tiscali skjekk post nr4. den som er skrevet av meg.. Lenke til kommentar
kadaver Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Ser ut som om du har opplevd den samme arrogansen som meg. Hvordan gikk det med regningene som du fikk? Betalte du dem? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 nei, har ikke betalt noe, og har heller ikke hørt noe mere ifra de. snakk med "forbrukerkontoret" eller hva det heter... slik at du ikke gjør noe du ikke kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå