Mr.Johanzen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen som har erfaringer med denne PSU'en Link - http://www.microplex.no/product.aspx?pid=B...R&mcat=c346 Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Regner med det er samme som jeg har. Joda fungerer godt den. Har gått trutt og jevnt i snart to år på en maskin som står på i snitt 4 timer døgnet (gjetning). Men nå skal det da sies at jeg er snill mot den, spiller skjeldent lenge om gangen. Maskinen ellers er en: HK: LANPARTY UT nF3 ULTRA-D GPU: NVIDIA GeForce 7800 GS (256 Mb) Og 3 harddisker, 40 - 160 og 500 Gb. Har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal la det være en fordel med to vifter istedet for én. På den ene siden så flytter den mer luft, men det går på bekostning av støynivå. Men så er det jo slik at man kan regulere ned hastigheten på viftene (skruen påvirker begge viftene) og på laveste fart så er det ingen problem med bråk, det drukner i harddiskstøy uansett Endret 28. januar 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm, vurderte å kjøpe den. Og som du sier så bråker den ikke så mye på lav setting på viftene. Takk For Svar Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Fraråder deg å kjøpe bZerk,500W, Aluminium den er laget av YoungYear som er en meget dårlig OEM produsent av strømforsyninger. Se på denne testen av en 500w YoungYear laget Apevia ATX-AS500W-BL på HardOCP som begynte å smelte ved 75% belastning. Kjøp heller en Corsair VX 450W som er en meget støysvak strømforsyning av topp kvalitet. Test av Corsair VX 450W på HardOCP. Endret 28. januar 2008 av LAEN Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Fraråder deg å kjøpe bZerk,500W, Aluminium den er laget av YoungYear som er en meget dårlig OEM produsent av strømforsyninger. Se på denne testen av en 500w YoungYear laget Apevia ATX-AS500W-BL på HardOCP som begynte å smelte ved 75% belastning. Kjøp heller en Corsair VX 450W som er en meget støysvak strømforsyning av topp kvalitet. Test av Corsair VX 450W på HardOCP. Ok, da skal jeg ikke ha den. Har faktisk tenkt litt på Corsair VX 450W. Lenke til kommentar
Thereds Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Les her om corsair vx450w : http://www.hardware.no/artikler/stromforsyning/39141 Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Har også tenkt litt på denne Corsair HX 620W, den burde holde en god stund. Link - https://prisguiden.no/product.php?productId=48089 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 min brente opp, kjøp en annen. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 min brente opp, kjøp en annen. Corsair'en eller bZerk'en? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 min brente opp, kjøp en annen. Corsair'en eller bZerk'en? hehe, var nok bZerken ja. Den gikk berserk for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 min brente opp, kjøp en annen. Corsair'en eller bZerk'en? hehe, var nok bZerken ja. Den gikk berserk for å si det sånn. Hehe, men corsair'en ser ganske fin ut. Jeg kjøper mest sannsynelig den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå