AndersT2 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen ganger så ønsker jeg å kun søke i amerikanske sider, eller .com sider da. Men jeg når jeg skriver google.com, så hopper den automatisk til .no. Fikk den på en eller annen måte å hoppe til .co.uk. Men det hjelper jo ikke. Er det noen lett måte. Har testet under innstillinger osv. men få det ikke til å funke. Bruker IE7 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen ganger så ønsker jeg å kun søke i amerikanske sider, eller .com sider da. Men jeg når jeg skriver google.com, så hopper den automatisk til .no. Fikk den på en eller annen måte å hoppe til .co.uk. Men det hjelper jo ikke. Er det noen lett måte. Har testet under innstillinger osv. men få det ikke til å funke. Bruker IE7 http://www.google.com/intl/en/ Amerikansk google Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er ikke verre enn å endre innstillingene under "Innstillinger" på høyresiden av søkefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå