Swafty Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Spiser middag, havregryn, skive med makrell i tomat eller leverpostei som oftest ca. 2 timer før trening. Så noen ganger lager jeg protein shake og Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Rett før trening: - Middag - Shake med carbs, protein, kreatin Etter trening: - Shake med carbs, protein, kreatin - Gjerne en banan, rosiner og melk Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil fraråde dere å spise carbs rett før trening. Desto høyere GI, desto verre blir det. Inntak av raske karbohydrater rett før trening fører til en høy utskillelse av insulin som igjen vil redusere blodsukkernivået i kroppen. Og det sier seg selv at det ikke er bra når man skal prestere på treninga. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg vil fraråde dere å spise carbs rett før trening. Desto høyere GI, desto verre blir det. Inntak av raske karbohydrater rett før trening fører til en høy utskillelse av insulin som igjen vil redusere blodsukkernivået i kroppen. Og det sier seg selv at det ikke er bra når man skal prestere på treninga. Presterte som aldri før forrige trening faktisk, men ble ekstremt kvalm. Skal la være neste gang Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Før trening tar jeg ei god skål med havregryn med rosiner og melk, yummy Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 en shake + 1-2 bananer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå