Grand Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det går no an å ete sunne bollar då ok, la oss heller si Loff da Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Følte jeg fikk ytet mer idag enn tidligere. Spiste en god og varm lunsj. Rødt kjøtt og litt grønnsaker ved siden av. Ikke noe store greier, men bedre enn grandiosa og andre frossen varer jeg vanligvis spiste. Er mer sliten etter joggeturen også, så det er vell et godt tegn på at musklene har fått tøyd seg skikkelig? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Høres bra ut! Et godt tips er at mat som er _minst_ mulig etterbehandlet - er den sunneste! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Skal huske på det. Må bare tenke på å ikke jogge for mye om dagen. Har nettopp begynt, og man må ikke starte for hardt. EDIT: Hva spiser forressten dere gjerne før trening? Endret 29. januar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) enten så spiser jeg sunn middag, retten kan variere fra dag til dag eller så tar jeg noen skiver med leverpostei, viss jeg har dårlig tid. Endret 17. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Prøver å få spist middag/lunsj ca 2 timer før jeg trener, og så litt salat/grønnsaker/frukt eller knekkebrød rett etterpå igjen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Spis 1-2 timer før du skal trene. Spiser du for tett innpå treningen kan du regne med å gå rundt og være trøtt. Det er heller ikke så behagelig å ha seg en joggetur på tredemøllen med et stort ufordøyd måltid i magen. Etter trening bør man jo naturligvis få i seg mat innen den første halvtimen etter treningen. Kroppen er veldig mottagelig for næring da og er nærmest som en svamp. Uavhengig av treningstype burde du kjøre i deg 30-40 gram proteiner etter trening. Endret 7. februar 2008 av Chris88 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det mulig å spise noe annet en pulver? f,eks ett egg eller noe? For å få proteiner. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 spiser du pulver? du får jo ferdig protein shaker antakeligvis på studioet ditt, men du vil vel kanskje unngå det? er proteiner i egg ja, er jo proteiner i nesten alt Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 spiser du pulver? du får jo ferdig protein shaker antakeligvis på studioet ditt, men du vil vel kanskje unngå det?er proteiner i egg ja, er jo proteiner i nesten alt Ok, formulerte spørsmålet feil tror jeg. Mente, finnes det noe "mat" som er bra utenom kreatin eller annet pulver. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 spiser du pulver? du får jo ferdig protein shaker antakeligvis på studioet ditt, men du vil vel kanskje unngå det?er proteiner i egg ja, er jo proteiner i nesten alt Ok, formulerte spørsmålet feil tror jeg. Mente, finnes det noe "mat" som er bra utenom kreatin eller annet pulver. det meste fra dyr egentlig sånn grovt sett; men kylling, fisk generelt, kalkun, skummet melk (mindre fett) og cottage cheese er fine prottis kilder Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kjøp en mager kesam og bland ut med fun light. . Eller kjøpe en cottage cheese som nevnt over. Veldig gode proteinkilder. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kjøp en mager kesam og bland ut med fun light. . Eller kjøpe en cottage cheese som nevnt over. Veldig gode proteinkilder. Takk, skal prøve det etter neste trenings økt. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Tror jeg skal forandre emne til hva spiser DU før du spiser. Vil gjerne vite hva dere spiser før dere trener, og om du føler du får trent mer eller mindre av deg selv. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Spiser frukt 1 time før trening stort sett. Delvis grunnet latskap(gidder ikke lage matpakke). Samt masse vann fordelt utover hele dagen. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Når jeg skal da meg en løpetur som er lang (1t+) spiser jeg alltid ett ordentlig måltid en time før jeg starter å varme opp. Mine favoritter er havregrøt med rosiner (og gjerne litt blåbær også) eller karbonadedeig/kjøttdeig/, spagetti og ett glass dolmio pasta saus. Havre er etter egen erfaring the shit før trening, men pasta inneholder også trege karboer, og er knall før trening. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 2 scoops med gainer. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bruker som regel å spise 4-6 brødskiver med kjøttpålegg, en banan, kanskje en yoghurt og 1 liter melk. Syns dette fungerer veldig greit. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Spiser dere dette alltid før dere trener? Rekker ikke tenke på hva jeg skal spise før jeg trener, men når jeg kommer på det spiser jeg som regel noe sunt før jeg jogger. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg drikker en halv shake med protein/karbohydrat før trening.. men så ser ikke jeg på jogging som trening, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå