heihai Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hei. jeg kjølpte meg en 8GB iAudio D2. hos cdon. Men så fikk jeg ikke til å legge noe innpå.så etter mange mailer til cdon uten svar (kjøpte den i oct.).få først i begynnelsen av des fikk jeg svar på en av maaaaange mailer om at den måtte på reprasjon og at han/hun sende retur pose til meg den dagen. så for litt over 2uke siden hadde jeg fortsatt ikke sett noe til posen dei påstått å ha sendt meg. sendte på nytt flere mailer på nytt uten svar. og fikk etter 5mailer svar at dei hadde send en.men fortsatt ikke fått noe. Så her sitte jeg å har "Kastet" 2000kr ut vinudet.Mediespillern ligge ubrukt i eske får ikek brukt den. får ikke svar me cdon. Er ganske fortvilt. vet ikke heilt hva jeg kan gjøre for å få ordnet dette.synes det er veldig useriøst av cdon å drive på på dennne måten. Og 2000kr er mye for meg å bruke.hadde egentlig ikke råd. men enda kipere er det faktisk å ikke bli hørt på, ikke få svar fra cdon. og en spiller jeg ikke få brukt. Blir glad for tips som kan hjelpe meg fikse problemmet mitt! ps har oppdtatert via hjemme siden til Iaudio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 skjønner ikke helt hva du spør etter, siden det er et problem mellom deg og cdon........ difner "fikk ikke til å legge inn noe". fikk du ikke plugget i spilleren? kom den ikk eopp på maskinen, og hvilket operativsystem? Lenke til kommentar
heihai Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 skjønner ikke helt hva du spør etter, siden det er et problem mellom deg og cdon........ difner "fikk ikke til å legge inn noe". fikk du ikke plugget i spilleren? kom den ikk eopp på maskinen, og hvilket operativsystem? finne spillern på pcn. men ting jeg legger inn virker ikke på spillern. sjøl om jeg bruker konventerings program som fulgte med. jeg har windowns home vista. Så nå sitte jeg med en spiller jeg ikke får brukt. derfor trenger jeg tips til hvordan jeg kan få cdon til å hjelpe meg. lite its me en spiller jeg ikke får brukt. kansje noen andre har samme erfaring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 skjønner ikke helt hva du spør etter, siden det er et problem mellom deg og cdon........ difner "fikk ikke til å legge inn noe". fikk du ikke plugget i spilleren? kom den ikk eopp på maskinen, og hvilket operativsystem? finne spillern på pcn. men ting jeg legger inn virker ikke på spillern. sjøl om jeg bruker konventerings program som fulgte med. jeg har windowns home vista. Så nå sitte jeg med en spiller jeg ikke får brukt. derfor trenger jeg tips til hvordan jeg kan få cdon til å hjelpe meg. lite its me en spiller jeg ikke får brukt. kansje noen andre har samme erfaring? hva er "ting"? musikk? video? og med "virker ikek", hva mener du? synes det ikke på spilleren, kommer det ikke noe lyd etc Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 lol, gla for å se at andre enn meg bommer på "ikke" og ender opp med "ikek" Anyways, hva med å bare ta den med til en cdon butikk? Lenke til kommentar
heihai Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 lol, gla for å se at andre enn meg bommer på "ikke" og ender opp med "ikek" Anyways, hva med å bare ta den med til en cdon butikk? CDON har ikke butikk. dei er via nettet:( derfor har jeg ingen butikk å gå til dessverre.Dei ligge i sverige. cdon.no men det som den ikke virker med er at jeg ikke får filer til å virke inn på spillern. det kommer ingenting.sjøl om jeg har fulgt brugsanvisning å alt. lol, gla for å se at andre enn meg bommer på "ikke" og ender opp med "ikek" Anyways, hva med å bare ta den med til en cdon butikk? CDON har ikke butikk. dei er via nettet:( derfor har jeg ingen butikk å gå til dessverre.Dei ligge i sverige. cdon.no men det som den ikke virker med er at jeg ikke får filer til å virke inn på spillern. det kommer ingenting.sjøl om jeg har fulgt brugsanvisning å alt. ja skriver ofte feil:P hehe ja å verker musikk eller video virker innepå... kipt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg gir påå å spørr etter hva du faktisk gjør for alt du svarer er "virker ikke". kanskje er det faktisk noe feil med psilleren, selv om jeg tviler utrolig sterkt på det, men lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå