_tHokA_ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde innbrudd i garasjen for 1uke siden ca. De tok 4 alu felger med dekk. har anmeldt det og skal ringe forsikrings selskapet imorra. Men kan jeg forvente å få noe igjen? Er fult forsikret. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 tror det, så sant det var låst. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 tror det, så sant det var låst. Så klart den var låst. Mye verdifult der. Men blir det nye felger, felgpakke liksom eller verdien av felgene jeg får utbetalt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det blir sikkert regnet ut fra ny-pris, så regner de ut og trekker ifra antatt slitasje etter hvor gamle de er osv. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du får vel igjen: verdien av dekk og felger MINUS evt egenandel MINUS bruks-/aldersfradrag -------------------------------- = Sum utbetalt ================== Dekk er jo noe som blir slitt, og sånn sett mindre verdt etterhvert som tiden går, så dersom du ikke kan dokumentere at dette var som nytt kvelden før innbruddet kan det hende at forsikringsselskapet vil hevde at de du hadde var verdt mindre enn nye. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 De som lurer, så fikk jeg tilbake 7tusen. Snakket med de idag. Sa nypris og sa det var slitte sommerdekk. Så da får jeg 7000kr for å kjøpe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå