Tr0buff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hei. Jeg vil ha et nytt hovedkort, som ligger på 500kr, og skal kjøpes på komplett. Det skal være med SATA2 og IDE uttak. Jeg skal også kjøpe denne harddisken. Er det et godt kjøp? Jeg skal ha en harddisk som skal kjøre OS mitt. Har allerede en 200gb, som er ganske treg. Tips til noen gode hovedkort ? Jeg skal kjøpe nytt pga. det er problemer med blå/gul skjerm vist jeg kommer borti kabelen som går fra skjermen til PC-en. For og få normal skjerm igjenn, må jeg slå til PC-en, noe som kan risikere i at den snart blir ødelagt. På førehand takk! EDIT: Info om mitt nåværende hovudkort: CPU'en har socket 775. Jeg har AGP. Ram'en fant jeg ikke ut, men jeg har bilde og navn på mitt nåværende hovudkort: Asus P5PE-VM. hovudkort.bmp Endret 29. januar 2008 av Zeoh Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ingen som kan hjelpe meg? Jeg skal på LAN om 1 uke og 2 dager, å vil bestille det så fort som muligt! Srry dobbel-post! Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hadde nok hjulpet litt om du ga litt mer info om hvilken socket cpu'en din har, om det er agp/pci-e og hvilken ram du kjører nå Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Første innlegg endret. Se på det, AcRoX Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Er ett micro atx HK. Tror det vil være vanskelig å få tak i, men fant ett par på prisguiden. Ikke noen fra komplett da. Link 1 Link 2 Det beste blir vel ei lita oppgradering om du har råd til det Endret 29. januar 2008 av AcRoX Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Den nr. 2 såg litt interessant ut.. Men vil som sakt ha fra komplett.. Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hadde jeg vært deg så hadde jeg sent en mail til komplett og hørt om de hadde noe å tilby. Bare skriv hva du er ute etter og hvilken hardware du allerede har så kan de sikkert hjelpe. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Har gjort det, men de solgte ikke slikt lengre.. :S Hva nå? Lenke til kommentar
AcRoX Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nei det er ikke godt å si hva du kan gjøre. De selger jo andre plasser, men du vil visst absolutt bruke komplett.no så ser det mørkt ut :/ Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Må ikke bruke komplett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå