k3rm0r2 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fins det noen Hitman lignende spill til PS3? single player eg tenker på, eller split screen co-op. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det nermeste må vel vere gudfaren, eller gta 4 som komer 29 april Lenke til kommentar
k3rm0r2 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Det nermeste må vel vere gudfaren, eller gta 4 som komer 29 april hehe. skjønner ikke akkurat hvordan du kan samenligne de med Hitman men Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg sammenligna det ikke!! jeg sa at det var det nermeste man finne på ps3 per i dag Lenke til kommentar
k3rm0r2 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg sammenligna det ikke!! jeg sa at det var det nermeste man finne på ps3 per i dag okok hehe Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Splinter cell??? Er det hitman på playstation3? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 tviler..men en kompis kjøpte hitman bloodmoney til 360 for ikke så lenge siden, så det er vel ikke usannsynlig at det kommer til ps3. Jeg håper vertfall på det. Eller at et eventuelt nytt Hitman spill kommer, siden avsluttningen på hitman blood money, Hvor han ligger i graven å du hører hjerteslagene stige ville vært i min mening "uakseptabelt" Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror det er rimelig usannsynlig att ett xbox\pc\360\ps2 spill fra 2006 plutselig kommer på ps3. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 tviler..men en kompis kjøpte hitman bloodmoney til 360 for ikke så lenge siden, så det er vel ikke usannsynlig at det kommer til ps3. Jeg håper vertfall på det. Eller at et eventuelt nytt Hitman spill kommer, siden avsluttningen på hitman blood money, Hvor han ligger i graven å du hører hjerteslagene stige ville vært i min mening "uakseptabelt" Da har du ikke spilt ferdig spillet -- Assassins Creed er jo samme konseptet, du spiller som leiemorder. Utførelsen er dog helt annerledes. Lenke til kommentar
Taare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Splinter cell er ps2? spill. jeg synes at ps3 spill utvalget er så action orientert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg. Nå er det ikke likt, du er ikke leiemorder men hemmelig agent, greia er snike tingen og forskjellige tilnærmelser til ting. for meg føles det som om det ikke er andre sjangere på ps3. nærmeste rollespill du kommer er folklore, og det er action det også Anbefaler splinter cell veldig! Og jeg ville holdt meg til ps2 spill hvis du vil spille andre sjangere en action foreløpig Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent er utgitt på ps3 også Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du kan kjøpe oblivion å runne Dark Brotherhood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå