Coffey Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ok, nå er jeg drittlei! Forbanna drittlei! Ok, jeg prøvde dette spillet først, i single player etter å ha fått tak i det på "en gratis måte". Likte spillet så godt, at jeg ville kjøpe det, for å gå online. Vel, hva er det første jeg møter? Problem nummer en! Jeg starter spillet, laster ned patch, og lager en bruker. Jeg velger en person, og når jeg endelig er ferdig med tutorial'en, og får alle online valgene, hva skjer? "You have lost connection to the server" Jaja, spillet avbrøt seg mitt i et single player race, greit nok. Men hva?! Etter at den hadde fått koblet seg på igjen, så starter jeg jo i huset mitt! Arrg, 10 minutter forgjeves. Forresten, noen ganger når den da prøver å få kontakt med serverene igjen, så bare står den der. Ingenting skjer, den bare prøver å koble til. Så, problem nummer to. Andre gang jeg starter opp spillet (dagen derpå), så har jeg kommet til huset, og skal bare ta bilen ut for en liten runde. Den kommer til "saving" menyen, og fryser seg. Hele pcen fryser seg. Jeg må da restarte pcen. Dette har skjedd en 5-6 ganger til, etter dette. Men på forskjellige tidspunkt. Spillet har også fryset midt under et race o.l. Same shit. Ok, problem nummer 3: Hva er egentlig poenget med å betale for dette spillet? Jo, ONLINE. Vel, hva har jeg fått av online til nå? Vel, ingen kjører noen race, på ingen av multiplayer racene. Aldri! De eneste folkene jeg har møtt i FreeRide på spillet er vel 4-5 om gangen. Da pleier noen å ha mikrofonen på, så du hører både bassen hans, bilen som han kjører rundt med, og han eller noen andre som prater, på tsjekkisk. Ellers er det ganske stille på øya, nesten ingen som kjører. Det var faktisk flere botter som kjørte i FreeRide i singleplayer, enn på Multiplayer. Så, hva er poenget med å eie dette spillet, når online tilbudet er så ekstremt buggete og uten poeng? Jeg fant det mye, mye morsommere å spille det single player, når den da ikke frøs seg, ikke mistet kontakten med servere, og heller ingen irriterende jævler som kjørte rundt i FreeRide med mikrofonen på konstant! ARG! Endret 27. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Synd du ikke har fått med deg at Test Drive Unlimited har vært dødt veldig lenge. Det har slitt veldig mye med bugs og feil, noe som har gjort at brukere har gitt opp spillet. Det var dødsdømt helt fra starten. Endret 27. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå