reor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Heisan! Jeg har en ACER Aspire 9412WSMi og er fornøyd med den bortsett fra flg.: Hver gang jeg skal bruke mikrofon , den innebyggde, den banantilkoblede eller den USB tilkoblede mikrofonen så blir mikrofonlyden ut for svak. Problemet er at de jeg chatter med har problemer med å høre hva jeg sier. Finnes det noe mike boost software eller noe slikt som kan få lyden høyere? Har noen tips om hva jeg kan gjøre for å løse problemet? Jeg benytter XP home og har stillt lydkortet maksimalt. På forhand takk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Heisan!Jeg har en ACER Aspire 9412WSMi og er fornøyd med den bortsett fra flg.: Hver gang jeg skal bruke mikrofon , den innebyggde, den banantilkoblede eller den USB tilkoblede mikrofonen så blir mikrofonlyden ut for svak. Problemet er at de jeg chatter med har problemer med å høre hva jeg sier. Finnes det noe mike boost software eller noe slikt som kan få lyden høyere? Har noen tips om hva jeg kan gjøre for å løse problemet? Jeg benytter XP home og har stillt lydkortet maksimalt. På forhand takk. Kjøp det ett hedsett med mick på, værre er det ikke Lenke til kommentar
reor Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Takk for svaret. Jeg har 4 forskjellige headset med mike på som er prøvd , men som ikke gir bedre resultat på denne laptopen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Takk for svaret. Jeg har 4 forskjellige headset med mike på som er prøvd , men som ikke gir bedre resultat på denne laptopen. Merkelig :| Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er noen av de andre headset'ene du har prøvd av typen usb? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har du skrudd opp volumet på dem? Lenke til kommentar
reor Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har 2 Logitec USB headsets med mike. Alle headsettene fungerer greit på stasjonær PC og volumet på både headset og laptop er skrudd helt opp. Kan her legge til at laptopen har vært på verksted for å finne ut av problemet og svaret jeg fikk var at det ikke var noe feil på den. Jeg vet ikke om laptopen var slik helt ny da det er først de siste månedene bruk av headset med mike har vært aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå