jhhansen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: Ja -EDGE: Ja, helst men ikke absolutt -3G: Ja -Email klient: Ikke viktig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Ikke viktig -Vekt: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): Nei Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke viktig -Symbian: Gjerne, ikke must -Infrarød port: Ikke viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: -Minnekort?:(Ja -MP3: Ja -Radio: Helst, men ikke must -wLAN: Helst, men ikke must - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei -Batterilevetid: Viktig, men må ikke være absolutt topp -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringer mest, SMS og kalender bør være OK. Viktig at MP3-ringelyder kan tilegnes kontakter, slik at de kan ha hver sin ringelyd. Må også være MP3 meldingslyd. Må være profiler, hvor det også finnes mulighet for å slå av bare meldingslyd, f.eks i en Natt-profil. De siste to punktene er vanskelig/håpløst å finne i tester, så greit om noen vet. Endret 28. januar 2008 av jhhansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå