Yteliss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke fjernkontroll til denne tvn å får da ikke stilt inn kanalene, men det står jo auto programming system på tvn, å jeg vet den har vært innstilt før uten fjernkontroll, eneste på tvn er av/på knapp, lyd opp/ned, Kanal opp/ned. 1 scart inntak å en til antenna.... Er det e kombinasjon man må trykke inn 2 knapper samtidig eller? Noen som har peil? Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke fjernkontroll til denne tvn å får da ikke stilt inn kanalene, men det står jo auto programming system på tvn, å jeg vet den har vært innstilt før uten fjernkontroll, eneste på tvn er av/på knapp, lyd opp/ned, Kanal opp/ned.1 scart inntak å en til antenna.... Er det e kombinasjon man må trykke inn 2 knapper samtidig eller? Noen som har peil? hei. har selv hatt en sånn tv med bare av/på knapp, lyd opp/ned, kanal opp/ned. jeg mistet fjernkontrollen og fant den ikke igjen, så jeg prøvde å styre den med bare knappene.. men det gikk ikke.. jeg måtte gå å kjøpe ny fjernkontroll.. det er nok ikke noen annet måte å gjøre det på tror jeg! Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke fjernkontroll til denne tvn å får da ikke stilt inn kanalene, men det står jo auto programming system på tvn, å jeg vet den har vært innstilt før uten fjernkontroll, eneste på tvn er av/på knapp, lyd opp/ned, Kanal opp/ned.1 scart inntak å en til antenna.... Er det e kombinasjon man må trykke inn 2 knapper samtidig eller? Noen som har peil? hei. har selv hatt en sånn tv med bare av/på knapp, lyd opp/ned, kanal opp/ned. jeg mistet fjernkontrollen og fant den ikke igjen, så jeg prøvde å styre den med bare knappene.. men det gikk ikke.. jeg måtte gå å kjøpe ny fjernkontroll.. det er nok ikke noen annet måte å gjøre det på tror jeg! Får vel se om jeg finner en univærsal fjernkontroll til en billig penge da. Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke fjernkontroll til denne tvn å får da ikke stilt inn kanalene, men det står jo auto programming system på tvn, å jeg vet den har vært innstilt før uten fjernkontroll, eneste på tvn er av/på knapp, lyd opp/ned, Kanal opp/ned.1 scart inntak å en til antenna.... Er det e kombinasjon man må trykke inn 2 knapper samtidig eller? Noen som har peil? hei. har selv hatt en sånn tv med bare av/på knapp, lyd opp/ned, kanal opp/ned. jeg mistet fjernkontrollen og fant den ikke igjen, så jeg prøvde å styre den med bare knappene.. men det gikk ikke.. jeg måtte gå å kjøpe ny fjernkontroll.. det er nok ikke noen annet måte å gjøre det på tror jeg! Får vel se om jeg finner en univærsal fjernkontroll til en billig penge da. prøv på det:) Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Har ikke fjernkontroll til denne tvn å får da ikke stilt inn kanalene, men det står jo auto programming system på tvn, å jeg vet den har vært innstilt før uten fjernkontroll, eneste på tvn er av/på knapp, lyd opp/ned, Kanal opp/ned.1 scart inntak å en til antenna.... Er det e kombinasjon man må trykke inn 2 knapper samtidig eller? Noen som har peil? hei. har selv hatt en sånn tv med bare av/på knapp, lyd opp/ned, kanal opp/ned. jeg mistet fjernkontrollen og fant den ikke igjen, så jeg prøvde å styre den med bare knappene.. men det gikk ikke.. jeg måtte gå å kjøpe ny fjernkontroll.. det er nok ikke noen annet måte å gjøre det på tror jeg! Får vel se om jeg finner en univærsal fjernkontroll til en billig penge da. prøv på det:) kjøpte en universal men det funket ikke.. programmerte den rett også:S Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en 22" Nokia med samme knapper... Har billig universalkontroll fra ClasOlhson, og kommer meg ikke inn på menyen engang... har prøvd med alle Nokia-kodene til kontrollen. I bruksanvisningen står det ingenting om hva man kan gjøre, og Auto-programming funker visst kun med kontrollen... Tenker alternetivet er å kjøpe en universalkontroll produsert av Nokia... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Prøv koder for Finlux og ITT. Nokia har brukt mange forskjellige chassier som har vært levert med forskjellige navn i forskjellige land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå