reds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Vel, nå har jeg 60 kondomer av typen Okamoto Crown på vei. Kan vel legge ut en vurdering etter hvert.. Ja, vi smører oss med all verden av tålmodighet Endret 17. oktober 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
TrulsPiiksi Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Da har jeg noe å gjøre i helga Link ? Altså til ebay artikkelen.. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Link ? Altså til ebay artikkelen.. 100 Durex Performa Det jeg ikke tenkte på er at de inneholder bedøvelse. Ikke det mest nødvendige i fylla. Du får alle typer på ebay da Lenke til kommentar
TrulsPiiksi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Link ? Altså til ebay artikkelen.. 100 Durex Performa Det jeg ikke tenkte på er at de inneholder bedøvelse. Ikke det mest nødvendige i fylla. Du får alle typer på ebay da Ja du får tak i det meste på ebay Men takk, nå er snart 100 stk i posten på vei til meg og Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hold deg forbanna langt unna profil! Jeg har kjøpt en pakke fordi de ikke hadde noe annet i butikken (må man så må man!). For det første, for meg var de rett og slett for små (er et par cm over gjennomsnittet), men vi klarte nå å få på en. Halvveis utti akten sprakk faenskapen. Ja, jeg vet man ikke skal presse og alt sånn faenskap. Men det er faktisk et krav at de skal tåle minst 3 liters luft-press innenfra, så de burde hvertfall ha holdt. Ellers bruker jeg Protex shitass AKKURAT det samme skjedde meg når jeg var 13-14 år gammal. vi skulle liksom være ansvarlige og dama dro ned i butikken for å kjøpe, for det første var den så trang at det var vondt å få den på, for det andre revnet den etter litt herjing. hva menes med at man ikke skal presse? edit:dette var altså profil (lilla eller mørkeblå tror jeg) BIG thumbsdown for denne altså Endret 2. mars 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hold deg forbanna langt unna profil! Jeg har kjøpt en pakke fordi de ikke hadde noe annet i butikken (må man så må man!). For det første, for meg var de rett og slett for små (er et par cm over gjennomsnittet), men vi klarte nå å få på en. Halvveis utti akten sprakk faenskapen. Ja, jeg vet man ikke skal presse og alt sånn faenskap. Men det er faktisk et krav at de skal tåle minst 3 liters luft-press innenfra, så de burde hvertfall ha holdt. Ellers bruker jeg Protex shitass AKKURAT det samme skjedde meg når jeg var 13-14 år gammal. vi skulle liksom være ansvarlige og dama dro ned i butikken for å kjøpe, for det første var den så trang at det var vondt å få den på, for det andre revnet den etter litt herjing. hva menes med at man ikke skal presse? edit:dette var altså profil (lilla eller mørkeblå tror jeg) BIG thumbsdown for denne altså Har forresten prøvd litt rundt omkring da jeg innså jeg hadde some problemet med Protex. Får man ikke kjøpt større enn "standard" (profil, nöcken, protex etc) i butikker? Må jeg stoppe innom kondomeriet (er så jeeeevla flaut når man kjenner de som jobber der ) Lenke til kommentar
dr0mmer Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ta research også les litt på pakkningen. Endret 6. mars 2008 av dr0mmer Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Altså hvis en type kondom sprekker EN gang så betyr det ikke at merket er dårlig. Kan godt hende du har kommet borti med en negl eller veldig tørrhud å fått laget et rift, men om samme merket sprekker flere ganger så burde du ikke bruke det merket. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
errgo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da har jeg bestilt 60stk Durex Maximum Love fra ebay. Gleder meg til å bruke dem opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg