Slikape Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 topic sier det meste Jeg har akkurat spillt ferdig spillet, og gjør ferdig achievements. Problemet er at jeg trenger gjengmedlemmer for å utføre mange av dem, og siden jeg har fullført spillet, så er det ingen gjengmedlemmer igjen. Er det noen mulighet for å få gjengmedlemmer tilbake? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 jeg fant det ut:) det var en "resurrect gang members"-mulighet i campaignmenyen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet om det er noen mulighet å skru disse av igjen uten å måtte ta ilvet av alle gjenglederne igjen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan få ett nytt crew medlem? Tenker dere på folkene som joiner dere i co-op? Birger Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som vet om det er noen mulighet å skru disse av igjen uten å måtte ta ilvet av alle gjenglederne igjen? Det er tilgjengelig noe nedlastbart innhold til crackdown, bl.a. noe som heter "keys to the city" (tror jeg det er...) Det er en "cheatmode" hvor du kan skru av/på ting, få superkrefter osv osv. Når du har runda spillet og bare vil leke deg litt er dette genialt. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jeg fant det ut:) det var en "resurrect gang members"-mulighet i campaignmenyen finner den ikke jeg, kan noen forklare litt mer spesifikt? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 må man ha den ekstra pakka som koster 800 ms points? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) tror ikke det, det var bare å gå trykke spaken til høyre der du velger "solo". slet med å finne det selv Endret 4. februar 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå