Gå til innhold

Company of Heroes tråden.

Anbefalte innlegg

KingTiger? Den er jo bare treg og klumsete.

Sticky

2-3 57mm anti tank

aktiver panser gjennomtrengende kuler

løp mot tanksen med inf slik at du holder "line of sight".

I trange byer osv.. så er den noe "ubrukelig" ja. Men spiller fienden nogenlunde bra med den, og backer den opp med SS-infanteri og andre enheter så blir det ikke så lett so mdet kan høres ut.

Infanteriet har ikke nubbsjangs å nærme seg den. Et skudd fra tigeren og mennene dine er pølsemat. En anti-tank tank blir penetrert etter få sekunder, og du mister dem raskt.

Ikke umulig naturligvis, men vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får micro litt da, ikke bare høyre trykke på tanken med dine menn, løpet beveger seg utrolig sakte, så kom der løpet ikke er så går det bra :)

At løpet går så sakte er ingen stor svakhet, så lenge du ikke kommer deg nærme nok. Og selv om du har klart å lure deg innå så står det som regel et par "knights cross" bak, eller lignende.

Nei, skal du bekjempe tigeren må du sette hardt mot hardt. :p

Lenke til kommentar
KingTiger? Den er jo bare treg og klumsete.

Sticky

2-3 57mm anti tank

aktiver panser gjennomtrengende kuler

løp mot tanksen med inf slik at du holder "line of sight".

I trange byer osv.. så er den noe "ubrukelig" ja. Men spiller fienden nogenlunde bra med den, og backer den opp med SS-infanteri og andre enheter så blir det ikke så lett so mdet kan høres ut.

Infanteriet har ikke nubbsjangs å nærme seg den. Et skudd fra tigeren og mennene dine er pølsemat. En anti-tank tank blir penetrert etter få sekunder, og du mister dem raskt.

Ikke umulig naturligvis, men vanskelig.

Sant det. Litt vanskeligere på angovile for eksempel. Semois er den ubrukelig synes jeg.

Spiller du INF (som selvsagt banker alt annet) så har du garantert et ranger lag rundt deg. Bare å aktivere "fire up" og løpe som en hest forbi løpet til tigereren. Viktigste er ikke at de skal gjøre skade, men ha line of sight. 57MM har nemmelig lenger skyteradius enn tigeren og kan derfor såkalt "kite" den fra lang avstand. Har du 3 anti tank som kiter, samtidig som du har et par ranger lag så er du på god grunn.

Bare vent til off map combat group er klar så spammer du det resten av runden etter tigeren er nede.

Vinn :)

Endret av Book
Lenke til kommentar

Oh yes! Nå begynner det å komme seg her. Ble kalt cheater i dag og så stakk han ^^

Han trodde vell at han så godt som hadde vunnet når han hadde fått meg ned i 200 poeng. Iriterer meg at folk stikker med en gang jeg får overtaket...

Lenke til kommentar

Jeg har CoH og CoH: Opposing Fronts og har prøvd og spille litt multiplayer i det siste. Men jeg er så dårlig på det at det er helt flaut. Spillet flere slag nå men tapte alle. Jeg har faktisk ikke vunnet en eneste gang mot en annen spiller untatt mot en for lenge siden før jeg fikk meg OF.

Håper jeg kan finne meg noen gode strategier og at jeg kan bli litt raskere. Blir ofte at jeg glemmer bort en styrke et annet sted som blir stående og gjøre ingenting intill jeg husker på dem igjen. Dessuten så er det ofte slik at den som ikke får nok strategic points fra starten av ofte blir holdt nede av den andre til man bare har lyst til og gi opp.

Lenke til kommentar
Noen som er med å spille i helga, kanskje flere? 2on2 elns :)

Jeg anbefaler hvis dere vill se taktikker, gå på gamereplays.com, bla opp CoH:OF. Finn kategorien med replays+kommentator. Så lærer dere mye av å se og høre.

kommer bare til bettingside der jeg :)

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Kan hende jeg er med på noen games en gang..

Hvilken lvl er folk her forseten? da tenker jeg 1v1, er selv lvl 10 Wermacht på 1v1 ladderen, har ikke spilt så mye brit\american\panzer elite

King Tiger koster ingen manpower forseten, den er gratis, men man får den kun 1 gang når man har maxet ut terror doc venstre kolonne, dør den får man ingen ny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...