jon_gunnar.rue Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har fått en maskin bestående av ett Abit SA7 hovedkort, Intel Celerone 1.7GHz PC400, en DDR-DIMM PC2100 256Mb minnebrikke i hendene. Det er ikke jeg som har foretatt monteringen, så jeg vet ikke hva som har foregått der. Men maskinen slår seg på, det kommer ikke noe signal ut til skjerm ser det ut som.Prosessor viften går. Det er en rød led som lyser på kortet, men jeg har ikke klart å finne hva slags status denne skal melde. På mitt Asus kort er det en grønn led ved normal drift. Noen som vet noe om denne. Jeg har foreløpig testet to forskjellige skjermkort så disse skal være i funksjon. Mest sannsyneligvis er det vel feil på enten prosessor / minne eller hovedkort. Takker for all mulig hjelp. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har fått en maskin bestående av ett Abit SA7 hovedkort' date=' Intel Celerone 1.7GHz PC400, en DDR-DIMM PC2100 256Mb minnebrikke i hendene.quote'] Etter en skikkelig test av prosessor monteringingen som var foretatt fikk jeg denne opp å gå i løpet av null tid. Så problemet er derved løst. Takk til de som kom med forslag til feilsøking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå