danilovic Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Åssen får jeg lagd en Win 2k bootdisk? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Inne på w2k CDen ligger det en mappe som heter "BOOTDISK". Der finner du "MAKEBOOT.EXE". Du trenger forøvrig 4disketter til dette. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Har fått tak i den mappa... Meget koselig... Skal snart teste ut mulighetene... Lenke til kommentar
JonE Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Det er ikke så mye spennende du får gjort med en Win2000 bootdiskett. Den fungerer kun til Emergency Recovery. Intet DOS eller lignende som skjuler seg der egentlig. Du må nok skrape frem noen eldre DOS disketter om du skal mekke noe spesiellt. Og så lemper du ned en kopi av NTFS-DOS fra http://www.sysinternals.com/ntw2k/utilities.shtml f.eks. Mykket bra snacks der ... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg tenkte på noe à la Win98-startup disken... Er det ikke det jeg gjorde da jeg gjorde det som stod i det første svaret? Lasta ned NTFSDOS jeg _________________ Pentium 3 800 256 SD Pioneer slot-in Gainward GF2 ti/450 64 DDR SB Live! 5.1 Hauppauge WinTV Theater CSW Inspire Logitech-mus :razz: Aopen HQ45 Aquamarine Floppy Det gjelder å briefe med det som er bra :razz: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-01-08 19:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå