Bruker-133566 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hver gang jeg starter opp Xbox'en starter den fint, men når jeg tar ut rommen får å sette i en plate å lukker igjen, åpnes den igjen automatisk og den vil ikke lese platen om jeg holder igjen, dette har jeg ikke prøvd noe særlig da siden dette IKKE er bra for rommen uansett! Håper noen kan svare så fort som mulig:) håper på et svar om at jeg slipper å kjøpe ny cd-rom. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Send den på rep da, der er gratis, tar litt tid, men du får antaglig ikke spilt unasett, så skjønner ikke hva du venter på... Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nøyaktig det samme skjedde med min før den knela totalt en uke senere. Jeg måtte hele tiden slå xboxen av og deretter lukke drive - for så så starte den for å lure driven igjen. Anbefaler deg å sende den inn med en gang. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Send den på rep da, der er gratis, tar litt tid, men du får antaglig ikke spilt unasett, så skjønner ikke hva du venter på... ligger muligens litt tynt ann da... har ikke kvittering på konsollen Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Det gjør ikke no, du sender den direkte til Microsoft, de sjekker når du kjøpte den, alt du trenger er et serialnummer, men regner med at du ikke har skrapt det bort fra boxen din. I dagens globliserte samfunn trenger man ikke kvitering:P Endret 3. februar 2008 av Triplejack Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Antaglig en modda konsoll? Fikk samma stresset selv etter mod.. men fikk ordna det nokså greit igjen.. vet ikke om det er tilfellet? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har ikke kvittering men serienummeret til konsollen ja! Jeg håper det ikke koster noe i det hele tatt å sende den inn til Microsoft? Nope, den er ikke modda... Men har en del jeg kan klage på til selgeren, i tillegg til cd-rommen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 MS fikser dette for deg heilt gratis Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 MS fikser dette for deg heilt gratis digg men hva med frakt? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) MS fikser dette for deg heilt gratis digg men hva med frakt? gratis gratis gratis Endret 6. februar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Alt med MS er gratis. Men det er bare å ringe kundesupport for å få noen til å komme på døra de, så ordner de resten. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hehe.. Jeg har samme problemet. Så her blir det ny 360 med hdmi i hus tror jeg. Men etter 10 forsøk så starter som regel spillet men er jo på siste verset .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå