Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

3510i, fjerne "Net Com" skrift på displayet

Snoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du setter et fargebilde som bakgrunn kommer netcom teksten over bilde og ødelegger mye av synet.Det samme med en logo....Men hvis får tak i en blank logo så blir netcom borte.Har sett at du kan bestille blanke logoer også men det koster jo da 10 kr.

Husk når du har fått logoen så må du aktivere den i display innstillinger!

Lenke til kommentar

hei...

har laget ny side... som ikke har så mye previews .... den laster raskerer og er avhengigg av aat du trykker på hvert bilde...

Jeg har oxo et forum der jeg skal gjøre mobildiskusjoner om ringetonene og bilder(ikke nokia vs others flame war) mulig

http://vidiware.eglador.com

Bildene som er bidratt til no er fra VWGolfBoy

Dere andre er velkommen til å gi meg bilder og annet stuff... (jeg tryller det nemlig ikke fram).

Men ver sikker på at det fungerer... For jeg gidder ikke ha ting som ikke fungerer. (Fant nettop ut at den ene ringetonen min ikke funket).

Please join der...

Hvis det bare er blankt når du klikket deg inn til forumet... så trykk på oppdater så kommer forumet frem... En liten bug jeg sliter med.

Lenke til kommentar
Eller bare gå til Innstillinger > Displayinnstillinger > Operatørlogo AV eller PÅ

Mye billigere!! Dere må kikke igjennom menyene deres... Kan spare penger på slikt

På 3510i så er ikke denne funksjonen tilgjengelig før du motar en logo av et slag. Feks. du kjøper en logo med et motiv eller en blank logo så kan du velge etter at du har lagret logoen om den nye logoen eller Telenor logen vises i mitt tilfelle.Tror det er det samme med netcom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...