Snoop Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvordan kan man gjøre det? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Lag en blank logo et sted.Som for eksempel på start.no så koster det en krone.Du må registrere deg men det er gratis...Det virket for meg. Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Eller kan man bestille en logo eller et fargebilde og sette det som bakrunn, forsvinner det da? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvis du setter et fargebilde som bakgrunn kommer netcom teksten over bilde og ødelegger mye av synet.Det samme med en logo....Men hvis får tak i en blank logo så blir netcom borte.Har sett at du kan bestille blanke logoer også men det koster jo da 10 kr. Husk når du har fått logoen så må du aktivere den i display innstillinger! Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Og ikke bestill fargebilder til 15kr.Lag heller en side selv på home.no og last opp bilder som du lager selv på pc eller gå her: http://vidiware.eglador.com/free_wap.html Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg klarte å få impala.gif inn på mob'en! Jævli fett, men det er kjipt at den dumme Net Com skriften må stå over, det ødelegger mye, ingen som har et annet tips enn å må ta en blank logo? Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 jeg har skaffa meg drit kult 2Pac bilde som jeg uploadet selv til en side, men den dumme Net Com skiten ødelegger alt, er det ikke noe innpå noen innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hei... har laget ny side... som ikke har så mye previews .... den laster raskerer og er avhengigg av aat du trykker på hvert bilde... Jeg har oxo et forum der jeg skal gjøre mobildiskusjoner om ringetonene og bilder(ikke nokia vs others flame war) mulig http://vidiware.eglador.com Bildene som er bidratt til no er fra VWGolfBoy Dere andre er velkommen til å gi meg bilder og annet stuff... (jeg tryller det nemlig ikke fram). Men ver sikker på at det fungerer... For jeg gidder ikke ha ting som ikke fungerer. (Fant nettop ut at den ene ringetonen min ikke funket). Please join der... Hvis det bare er blankt når du klikket deg inn til forumet... så trykk på oppdater så kommer forumet frem... En liten bug jeg sliter med. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvordan fjerne operatørlogo: Gå til denne wap-adressen: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Dette kunne du ha søkt deg fram til selv her på forumet... Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 JaJa, Men vil ikke den komme tilbake når jeg f.eks skifter logo igjen? Jeg har ikke akkurat tenkt å ha tom skjerm hele tida! Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 For de som var interresert i fargebilder, så vil jeg bare si at dere kan gå inn med WAP her: http://www.coolservice.dk/ Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Men det ekke no fett med sånn dum Net Com skit som står over fargebilde og ødelegger det! Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skift til Telenor da! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 det hun "LADY" skriv virket på min... gjør det, det er ikke såååå vanskelig å forstå vel? og du kan bytte bilder etc. netcom kommer ALDRIG fram igjen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 ELLER SEND BLANK TIL 1938 Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ELLER SEND BLANK TIL 1938 Dette funket ikke for meg. Da fikk jeg en logo hvor det stod "blank". Lite morsomt å betale for...!! Lenke til kommentar
JRF Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Eller bare gå til Innstillinger > Displayinnstillinger > Operatørlogo AV eller PÅ Mye billigere!! Dere må kikke igjennom menyene deres... Kan spare penger på slikt :-) Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette funket ikke på min 6610. Telenor-logoen min stod der uasett, ville ikke rikke seg, før jeg brukte den wap-siden. Tro meg, folk som "vanker" her, vet å sjekke menyene først... 8) Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Eller bare gå til Innstillinger > Displayinnstillinger > Operatørlogo AV eller PÅ Mye billigere!! Dere må kikke igjennom menyene deres... Kan spare penger på slikt På 3510i så er ikke denne funksjonen tilgjengelig før du motar en logo av et slag. Feks. du kjøper en logo med et motiv eller en blank logo så kan du velge etter at du har lagret logoen om den nye logoen eller Telenor logen vises i mitt tilfelle.Tror det er det samme med netcom. Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 På siden http://phonefun4u.com/wap fant jeg meg en gratis blank logo til min 3510i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå