Gjest Guest_undrende_* Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei. Merket i dag at jeg hadde gul utflod fra penis lignet mest på snørr egentlig. Den så bakteriell ut. Det kjennes som om det er ett sår inne i urinrøret. Jeg er nøye med hygienen så jeg tror ikke det er grunnen. Jeg har vært seksuellt aktiv, men ikke på noen måneder nå. Symptomer: -Det gjør litt vondt når jeg pisser(ikke ellers) -Gul utflod (Har hatt forkjølelse i 2 uker) Kjønnsykdom eller en infeksjon av noen form?? noen som ahr opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har tenkt og dra til lege, men hvis noen vet hva det er og det bare er en salve som kan kjøpes for det sparer jeg heller de lappene. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du får ikke et riktig kvalifisert svar fra noen her inne. Det beste som kan skje er antydninger. Ta turen til legen. Uten at jeg har noen erfaring med kjønnssykdommer kan det høres ut som en kjip kjønnssykdom. Gonorre eller chlamydia... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei. En kan være Gonorrhea bærer for mndvis. Derimot tviler jeg sterk, fra det du har skrevet, at det er STDs. Det har vært fint om du beskriver litt mer av plagene dine: Når det startet, andre parameter som feber osv... vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_undrende_* Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det gikk over etter to-tre dager, det var nok bare noe bakterielt som kom og gikk. Vurderer en legesjekk uansett siden jeg har vært mye syk i det siste. Vil ikke smitte noen hvis det skulle være noe. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er anbefalt at du også få en sjekk på nyrene og. vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_Morten_* Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tror nok du helt kan utelukke kjønnssykdommer og annet guff. Jeg kjenner igjen det du beskriver på en prikk. Jeg har nok det samme som du og jeg har også nettopp vært kraftig forkjølet. Har dessuten hatt samme sexpartner i 6 år (hun også) og vi har heller ikke hatt sex på en (altfor) lang stund. Gleder meg å høre at det gikk over av seg selv hos deg, jeg ser fortsatt fram til det. Har hatt det i snart to dager nå og det er, som du skriver, ganske ubehagelig. MK Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frode Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ville ikke utelukke en kjønnsykdom som klamydia før en lege har fått sett på det. Morten i ditt tilfelle så burde du sjekke med en lege, fordi du har vært sammen med dama di i 6 år så er det ingen garanti. Du sier jo selv at dere ikke har hatt sex på en lang stund..... kanskje hun får sitt et annet sted og blitt smittet og smittet deg igjen..... Er så mange sånne historier... sjekk med en lege uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå