Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Banan-Penis, kan bli ett problem?


Gjest Lifepain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer meg selv fra tidligere.

 

Ifølge Kinsey rapporten peker 5% av alle peniser nedover (70% "rett frem" og 25% oppover). Føler du et stort behov for å finne ut hvorvidt du er normal/unormal eller ikke, og ikke har spesielt store problemer med å se på mannlige peniser, ta en titt på denne siden her. Faktisk rimelig interessant.

 

Personlige tanker. Jeg tror ikke det vil være et problem for deg å ha samleie med penisen din. Regner med at du er ganske ung da du lurer på dette, altså er det endel usikkerhet rundt det hele med sex. Når du skriver "ganske mye nedover" får det meg til å tenke at det er minimalt men at du gjennom usikkerhet forsterker inntrykket om at noe av feil, (beklager om jeg er noe dømmende).

 

(Sidelengs) Er blitt undersøkt det også. Ifølge kinsey rapporten peker 10.4% til venstre, 87.3 "rett frem" og 2.4 til høyre. Hva som må til for at en definerer at en penis peker til høyre eller venstre er jeg dog usikker på. Du kan lese mer på siden jeg linket til, går du under kategorien research. Der finner du data fra kinsey rapporten, samt data basert utifra bildene han/(henne) har fått sendt inn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...