Zethyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvilken jente vil nekte å ta en doggy eller reverse cowgirl? Hun nyter det hun også, vettu. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har sett en på ehhøm... film med en nedover-banan Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jo nå skal dere høre..den bøyer seg nedover(værre en på bilde) helt sykt. dette hullet kan da være alt fra en hånd til noe helt annet. Kan ikke helt forestille meg at det vil gå problemfritt under samleie. er opperasjon ett alternativ? Hvis du mener at pikken din bøyer seg mere neddover enn det bildet av den øverste bananen så ville jeg nok vurdert operasjon ja. Tror heller ikke disse operasjonene er så ille som en tror. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 oppover, nedover.... hva med når den er liksom til siden, som en banen... noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Karibien Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du trenger ikkje bekymre deg, det gåt heeeeelt fint:D like bra uansett!!!!! Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei er 17 år gamel og har ett lite spørsmål:er det normalt og ha en"banan" formet penis? Når det er stiv som F er den fortsett meget bøyd og den står ikke stiv rett ut.. om man f.eks prøver og føre den inn i ett litt trangt hull glipper den fort unna.(ikke hatt sex ennå) stringen under er i spenn når den er helt stiv og hud er helt nede men det er ikke vondt i det hele tatt. men dette fører til at hode blir dratt litt nedover i en slags bøy. om strengen kuttes kommer ikke dette ikke rette opp hele skaftet. kan dette bli ett problem når man skal i seng med en kvinne? noen kvinner som har hatt seg en runde med en bananlignede penis her? har det noe og si? bør jeg gjøre? kontakte lege og gå under kniven? håper dere kan hjelpe. Takk for alle svar alså... ingen som er helt rette... de fleste er vel oppoverbøyd, men er noen som har bøyd til siden, mulig det du skulle fram til?, også er det noen som har nedoverbøyd faktisk også, selv har jeg en som krommer litt opp, ellers rett, så har ingen erfaring av noe av det andre, men vil ikke tru at det skal være noe problem... uvisst:P Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hva med når den er liksom til siden, som en banen... noen som har erfaring med det? Ja. Det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis bøyen er under 90 grader fra mage/referansepunkt burde det ikke by på store problemer. Man kan jo alltids rotere dama rundt sin egen akse for å la den naturlige krumningen komme til sin rett. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 tegn en strek i paint, for å illustrere sånn ca knekk/ vinkel / plassering Ja, her skal vi beregne den mest effektive ronkemetoden mattematisk! classic! Lenke til kommentar
Gjest Sammeproblem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg samme problem. virker som om jeg har for kort penis streng. Lagde en strek tegning. Den et bare generelt hodet mitt som da bøyer seg nedover. men når jeg ser meg fra siden i speil ser jeg at noe ikke stemmer. Bildet ser du i spoilere, (laget i paint) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Banan_* Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bananpenis nedover er ikke noe problem. Har det selv, og har aldri hatt noe problem med det. Det eneste er doggy-style, da det kan være litt vanskelig å få den inn første gangen, men så går alt glatt. Gjelder egentlig bare å få dama til å løfte litt på rompa si. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Her snakker vi kraftig bøy til siden... Lenke til kommentar
Gjest Guest_No Name_* Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har omtrent samme utseende. Slapp bare helt av, det går helt fint. Men stussa litt på en ting som ble sagt her.. Hvis man har en banan-tiss som peker oppover og man tar dama doggystyle, så vil man jo ikke treffe g-punkte noe særlig..? treffer vell bedre hvis man har nedoverbøyd? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har omtrent samme utseende. Slapp bare helt av, det går helt fint. Men stussa litt på en ting som ble sagt her.. Hvis man har en banan-tiss som peker oppover og man tar dama doggystyle, så vil man jo ikke treffe g-punkte noe særlig..? treffer vell bedre hvis man har nedoverbøyd? Stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Guest_cinderella_* Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har omtrent samme utseende. Slapp bare helt av, det går helt fint. Men stussa litt på en ting som ble sagt her.. Hvis man har en banan-tiss som peker oppover og man tar dama doggystyle, så vil man jo ikke treffe g-punkte noe særlig..? treffer vell bedre hvis man har nedoverbøyd? Stemmer. Jeg har en mann med en penis som peker nedover. For meg er det dessverre ett kjempe problem... Han er klar over at den er bøyd så klart, men jeg tør ikke si hvor mye det plager meg... Doggi style er bra, men lite intimt med denne stillingen hele tiden. Når vi ligger i misjonær er det faktisk ubehagelig, for den er stor og peker "feil" vei. Lenke til kommentar
Gjest Streit Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Stakkars oss med skjev penis, det blir akkurat som å pløye med plogen opp ned. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva med oss som har penis som blir så stiv at den peker 70grader oppover i stående stilling? Funker det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 I stedet for å ramse opp hvilke peniser som "funker", hva med å komme med de som ikke funker? ..... ingen? .. tenkte meg det. Slutt å bekymre dere. Alle er forskjellig, og i 99% av tilfellene er dette over hodet ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest annonym Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 jeg har banan tiss på ca 16 har ingen problemer med samleie, har den erfararingen at jentene får større nytelse i doggystyle Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Den bananpenisen har du arvet av noen. Det kan av åpenbare årsaker umulig ha vært noe stort problem for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg