kevinedomm Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, som emnetittel, har dette noe for seg? Vil jeg egentlig merke noe av det? Har følgende specs: Intel core2duo e8400, 4gb Corsair 2 moduler Asus p5k premium wifi-ap black pearl 8800gts 512mb G92 OC Har en slik oppgradering noe for seg? Kjører Vista premium 64-bit. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kommer jo veldig ann på hva du bruker maskinen til, men for de aller fleste tror jeg 4 gig er mer enn nok Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Bruker den til spilling, men også "vanlig" bruk som surfing, ligger på en 35% forbruk av det minnet jeg har nå, så regner med at det holder. Til nå ihvertfall Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hvis det bare er spill og surfing tror jeg 8 gig er bortkastet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vil nok aldri få utnyttet de 8GB om du kun bruker maskinen til de vanlige gjøremålene som spill og surfing. Som du nevner, du bruker ikke engang opp de 4GB du har i maskinen, så da sier det jo seg selv. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tja, du har vell rett i det, merker vell neppe noen forskjell. Men det hender at det blir brukt ~ 95% av minnet når jeg har latt µtorrent stått og lastet opp/ned i en dag da. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 min erfaring er at Vista spiser minne, men rydder fint unna hvis det trengs, så selv om den står på 95% trenger ikke det bety at det gir noe dårligere ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå