krimol Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei! jeg har no les gjennom en del guider om å bygge annlegg i scooter, så no tenker ej at ej ska teste dette ut. Har høgtalere og alt klart utenom forsterker. Trenger en 12v forsterker, men klarer ikke å finne en på nettet. Har vert inne på en rekke guider for å finne en forsterker, men linkene der funker ikke. Setter stor pris på om noen vet om en plass dei selger selger dette. (link) takkerfor alle svar og tips;D Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor skulle du ønske å bygge et anlegg på en scooter?! Lenke til kommentar
krimol Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor skulle du ønske å bygge et anlegg på en scooter?! Har bare lyst å mekke litt, ser så tøft ut;D hehe:p Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hva mener du med at du har problemer med å finne en 12volt forsterker på nettet? Du bruker jo bare en bilforsterker. Er jo ørten nettbutikker som selger forsterkere for bil\12volt og er nok av brukt også. Funker forresten også bra å kjøpe inn et PC-anlegg og koble det om til 12 volt(fjerne trafoen), og sette elementene i en plate i bagasjerommet. Endret 27. januar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
krimol Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Hva mener du med at du har problemer med å finne en 12volt forsterker på nettet? Du bruker jo bare en bilforsterker. Er jo ørten nettbutikker som selger forsterkere for bi\12volt og er nok av brukt også. Funker forresten også bra å kjøpe inn et PC-anlegg og koble det om til 12 volt(fjerne trafoen), og sette elementene i en plate i bagasjerommet. he du link da? ej klar ikke å finne en...;s takker for hjelpen;D Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er noen sider som selger bilstereo: www.bilstereo.no www.bilradiospes.no www.dynabel.no www.morel.no www.usamps.no www.bassbrothers.no www.streetsound.no www.netthandelen.no www.clasohlson.no De har også billig bilstereo på biltema. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 jeg har no funnet denne rimelege forsterkeren her; http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=130506 kan jeg koble til to høgtalere og en bass til denne?;D Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den forsterkeren har bare 2 kanaler. Hvis du bruker et par 6*9 sammen med den i bagasjerommet, så skulle du få tålig godt lydtrykk. En 6*9 høytttaler tilsvarer ca. en vanlig 7" høyttaler, så flytter jo litt luft. Du kan også eksperimentere med å sette i en port i plata, for å få mer "futt". Lenke til kommentar
napster1989 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Her er noen sider som selger bilstereo: www.bilstereo.no www.bilradiospes.no www.dynabel.no www.morel.no www.usamps.no www.bassbrothers.no www.streetsound.no www.netthandelen.no www.clasohlson.no De har også billig bilstereo på biltema. Jeg ville heller hatt en 8" sub med f.eks 50-100 w rms. (2-4ohm) Da slipper du forsterker, og får masse trøkk under rompa JA det er vanskelig å få tak i! Men jeg har en Cerwin Vega 8" på 75w, 4ohmog en bilradio. Dette burde holde lenge mener jeg! Men et spørsmål! Har noen et tips til montering på en scooter? (PGO T-rex) Har nemlig lyst å prøve det ut Håper på svar! (trengs evt. ekstra batteri?) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du slipper da ikke unna forsterker om du skal ha subwoofer, er liten vits med subwoofer, om du ikke forer den med nok effekt. Lenke til kommentar
napster1989 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da var mitt scooter anlegg lagt ut på youtube.com Sjekk: Enjoy! Håper noen får nytte av den første filmen, legg til kommentarer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå