TimmyTheRapboy Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei Vil først bare beklage om jeg poster i helt feil kategori nå, men fant liksom ikke noen annen som passet. I forbindelse med et lite prosjekt på skolen angående reklame satte jeg sammen en liten og veldig kort spørreundersøkelse. Den består av 7 spørsmål. Jeg ønsker selvsagt å få et så bredt spekter som mulig, og lurte derfor på om noen av dere her på forumet ville være så snille å ta seg tid til å svare på spørsmålene min? Den vil ta deg maks 30 sekunder å gjennomføre, og jeg vil være evig takknemlig ovenfor de som orker å ta den Kom gjerne også med tips om forandring av spørsmål, flere valgalternativer, etc. Undersøkelsen finner du her http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=WEB227DKKFGKWB På forhånd takk Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er vel ikke noe virus eller noe i den linken? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tatt den nå. Ingen virus. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Tatt den nå. Ingen virus. Takker! Nei, ingen virus nei Bare et simpelt spørreskjema. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Okei, done! Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå