Mortex2001 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg kjøpte meg en HP 510 bærbare PC for en stund tilbake. Men har hele tiden lurt på å kjøpe et nytt og bedre batteri. Men er det noen som kan fortelle meg hvor mange cellers batteri det originalt er i PC-en? Fordi jeg har ikke funnet ut av dette. Jeg ser at de på Komplett har et 8-cellers batteri, så jeg lurer på å kjøpe dette hvis det er noe bedre. Noen som vet noe? EDIT: For dere som lurer på hvor lenge dette batteriet holder, så kan jeg si at det holder i underkant av tre timer. Slettes ikke verst det, altså Endret 8. februar 2008 av Mortex2001 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kjøpte meg en HP 510 bærbare PC for en stund tilbake. Men har hele tiden lurt på å kjøpe et nytt og bedre batteri. Men er det noen som kan fortelle meg hvor mange cellers batteri det originalt er i PC-en? Fordi jeg har ikke funnet ut av dette. Jeg ser at de på Komplett har et 8-cellers batteri, så jeg lurer på å kjøpe dette hvis det er noe bedre. Noen som vet noe? Det er nok riktig med 8-cellers da, har aldri hørt om bærbare med forskjellige orginale batterier. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja da, det finnes flere orginale batteier til noen modeller, særlig businessmodeller. Se på produsentens hjemmeside for mer info, men jeg regner med at det 8-cells batteriet holder noen timer. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg vet at det 8-cellers batteriet passer Men jeg vet ikke om det er verdt de 1000 kronene det koster (hvis det er noe bedre) Dette batteriet jeg har nå, holder maks 1 time ved vanlig bruk. Men det som er problemet, er at jeg ikke vet hvilket type batteri(hvor mange celler) det er originalt. Heller ikke hvor mye ampére batteriene er på. Det står det heller ingenting om på hjemmesiden til komplett. Det står heller ikke på batteriet Endret 27. januar 2008 av Mortex2001 Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Som jeg sa over; ta en titt på produsentens hjemmeside, der kan du kanskje finne noe. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Som jeg sa over; ta en titt på produsentens hjemmeside, der kan du kanskje finne noe. Glemte å svare på det. Det var det som var då dumt. Jeg har sjekka, men det sto absolutt ingenting Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Finner man ikke noe der, kan ofte et søk på nettet gjøre underverker. I følge denne siden skal man kunne få opp mot seks timer batteritid med 8 celler. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Finner man ikke noe der, kan ofte et søk på nettet gjøre underverker. I følge denne siden skal man kunne få opp mot seks timer batteritid med 8 celler. Tror du ikke jeg har prøvd å søke på nettet? Pleier bare å ty til forumet hvis jeg ikke finner noe på nettet. Men sitter på Telenor Mobilt bredbånd, så det går utrolig sent og er vanskelig å finne frem siden det tar flere minutter å laste en webside. Da var det mye letter å spørre her Men tusen takk for hjelpen Får da bare håpe det funker like bra som de står på den siden. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Man vet aldri vet du 8 celler tilsvarer god batteritid det, så jeg anser kjøpet som ganske trygt. Om du fortsatt er i tvil kan du jo sende en e-post til HPs kundeservice. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg sende en E-post til HPs kundeservice, men de svarte aldri. Men nå har jeg i alle fall bestilt meg det, regner med at det kommer i morgen Jeg kommer til å legge til en kommentar til hvordan holdbareheten er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå