Rosewell1983 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hvordan fungerer det å kjøpe laptop på dell.no kontra komplett.no f.eks. går inn på dell.no og havner inn på den norske versjonen av www1.euro.dell.com. Så hvis jeg bestiller ifra dell.no blir ordren da sendt ifra en addresse i Norge eller blir den bygget i utlandet og sendt til Norge på den måten? Og noe annet jeg ikke likte med dell.no var at det var veldig uoversiktelig da jeg letet etter en email addresse for å komme i kontakt med kundeservice da jeg hadde noe spørsmål til dem. noen andre som synes dette også? Er noe inni meg som får meg til å tenke at dell.no er useriøs siden det var så vanskelig å finne en email addresse til kundeservice. etter en god stund leting fant jeg da en web form jeg kunne bruke for å sende en beskjed til dem. "Dells tekniske støtte på e-post er bare tilgjengelig for maskinvarestøtte dekket under Dells begrensede garanti. " Betyr dette da at jeg må kjøpe "Consumer Accidental Damage Support"? Hva med reklamasjonen da, dukker det opp en feil på min laptop etter 3år må jeg da ringe til et telefon nummer som koster 50kr i minutter for å forklare problemet og få min laptop sendt inn til reprasjon? Og til dere som har kjøpt laptop på dell.no før, hvor nødvendig er egentlig Consumer Accidental Damage Support? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den blir bygget i Ireland, og sendt til norge med Schenker. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Den blir bygget i Ireland, og sendt til norge med Schenker. Og hvis jeg trenger å fikse noe på dataen, må den da sendes tilbake til fabrikken i Irland? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den blir bygget i Ireland, og sendt til norge med Schenker. Og hvis jeg trenger å fikse noe på dataen, må den da sendes tilbake til fabrikken i Irland? Nei, mener det er Infocare som tar seg av det. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg søkte etter infocare og fant noen klager av dem som var publisert på nett. virker som om en bedre løsning å kjøpe en laptop hos et selskap som fikser dem selv og ikke sender dem videre til andre... Hvis jeg ikke tar feil så har komplett.no og netshop en avdeling som fikser slike problemer med laptoper... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vel, infocare er ganske elendig. Men skal du kjøpe en 'merkesmaskin' så er det vanskelig å komme utenom Infocare. Finnes vel et par lignende selskaper i Norge, men tipper Infocare er størst. Er omtrent like like fornøyd med Komplett sin fiksing av laptoper som jeg er med Infocare. Og Infocare er noe av det verste jeg vet Men, funker oftest greit. Gjør Infocare en dårlig jobb, klager jeg til Dell/FS/HP etc, og de pleier å fikse opp. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke så mye erfaring med Infocare men de fikset min 19" samsung jeg hadde før, tok ikke så lang tid heller. Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 suveren service på dell. og kundeservice, da er det chat eller telefon som gjelder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå