Mr.Anki Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Skal koble wii'en enten til pc skjermen eller til tv'en. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hva er vitsen med en wii bygget inn? hvorfor bygger alle i spon/tre?? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vitsen med en Wii er at man får en multimedia konsoll man kan bruke til multimedia som f.eks spill eller visning av film. Tror han bygger i spon/tre fordi det er lett å forme og sette i sammen samtidig som det er robust. Ikke overfor vann, men vanlig dataklima er ypperlig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg bruker 12mm MDF plater til byggingen. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 MDF er vel det beste Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) MDF=god gammeldags sponplate. (Eller litt forbedret utgave kan man vel kalle den) Endret 17. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 go gammel sponplate er nok mye grovere i trevirke og tåler relativt mye mindre.. MDF (eng. Medium-density fibreboard) er et fabrikkert treprodukt laget av at mykt trevirke som brytes ned til trefibre og kombineres med voks og lim under høy tempratur og høyt trykk for å forme plater og paneler. Det er et byggemateriale som brukes på samme måte som kryssfiner. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Sponplaten blir laget på omtrent samme måte. Derfor kallte jeg det god gammeldags sponplate i forbedret versjon. Var faktisk klar over konstruksjons metoden og oppbyggingen av materiale på forhånd, da jeg selv har vært borti det noen ganger. (Var ment som en spøk) Endret 18. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Veldig spennende ! Er Mr.Anki på TG i år ? jeg er ikke der Men et spørsmål: Hva har du tenkt til og gjøre med sesoren som Wii trenger for bevegelsene ? og hvordan vill trykk skjermen fungere ? edit: skriveleif Endret 21. mars 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg er heller ikke på TG. Sensoren vil bli plasert på skjermen jeg skal bruke. Touch skjermen en kloning av den andre skjermen elns. tenker jeg. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei Anki. MDF er egentelig noe dritt, har jobbet med det i 2 år i møbelproduksjon. Det er tungt, støver noe forferdelig og sprekker lett, tåler ikke vann, men ellers er det stabilt og lett å forme med alle slags verktøy. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 MDF har nok noen ulemper ja, men de fleste andre matrialer også. Er en litt forsiktig og bruker godt utstyr fungerer MDF veldig fint synes jeg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Idag ble pakken med skjermen sendt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Nå har jeg vært å hentet skjermen min på posten Bilder kommer senere i dag.. Skriver faktisk dette innlegget på skjermen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så update 10 kommer i kveld? Håper det.. hehe.. har vendta i nesten to uker på update 10.. (veit at det ikke går så fort.. det er jo mye som skal gjøres og du har sikkert mye annet å gjøre også + at deler må bestilles, noe som tar tid..) Men syntes du har vert veldig aktiv og jobbet kjempebra med WiiBox`en.. det skal du ha skryt for Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Update #10 - Ny pakke og viftehull Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kult prosjekt dette, ser faktisk ut som at det blir bedre enn MeTube Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skjermen var fin Hva slags tilkobling har den mot Wii? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå