Mr.Anki Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Goscinny: 27cm x 39cm x 39cm + vinkel 4cm Er det sort matt + klarlakk du har brukt på kassen din ? Tenker kanskje å ha samme farge som deg på denne. Kom med en arbeidslogg av kassen din ja Nietsroht: Dette er mål etter at jeg har kuttet brettet: Endret 2. mars 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *Mine Innlegg* Stilig prosjekt! Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 takker! Så på lønninga mi i dag, og vurderer å starte nå, fikk 7500 spenn forrige måned:D Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Goscinny:Er det sort matt + klarlakk du har brukt på kassen din ? Tenker kanskje å ha samme farge som deg på denne. Kom med en arbeidslogg av kassen din ja Du finner bilde av sprayboksflaskene med fargekode i arbeidsloggen min. Brukte en primer som visstnok skulle fylle en del. Deretter en metallic-lakk etterfulgt av klarlakk. Kunne kanskje hatt litt mer klarlakk på. Skal se om jeg får laget en arbeidslogg etterhvert. Ikke enda, ialfllal. Skal på tur med kjemiklassen til Oslo i morgen Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Det har dessverre gått litt tregt med byggingen i det siste, men i morgen skal jeg gjør noe Tenker jeg begynner med bakplaten og muligens hullet til viften i toppen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Update #8 - Bakplate Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Update #8 - Bakplate endelig kom update 8.. Veldig bra.. Får håpe de neste updatene kommer fortere enn de forige Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Har gjort enda litt til nå Legger ut update om litt. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det bare meg som ikke klarer å se bildene? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Update #9 - Viftehull Edit: Har ordnet bildene i update #8 nå Endret 9. mars 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei, er ikke bare du. Viftehullet ble fint Anki. Sats på runde kanter overalt du. Først overfres og så sandpapir, til du får en glatt, jevn og rund kant. Det synes jeg kan bli bra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Tanken var å ha runde kanter overalt ja Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Veldig bra jobba.. Nå begynner WIIBOX`en å ta litt form her.. hehe Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har du testet 250 mm-vifta fra bZerk? Jeg har lenge tenkt på å ha en slik vifte i toppen på min HTPC (skal prøve å få somlet meg til arbeidslogg etterhvert). Har egentlig ingen betydning, men kan du skru viften helt av med den medfølgende "viftestyringen"? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Har testet viften ja og den fungere fint. Husker ikke om en kan skru den helt av med viftestyringen men kan teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Glemte å spørre om det jeg egentlig skulle spørre om (:blush)! Kan du sjekke ut støynivået i den, gjerne på maks og litt redusert fart ...? Gosciny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Kan gjøre det også ja Men er ikke mye lyd som kommer ut av den. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Har testet viften litt nå, det går ikke ann å skru den helt av med regulatoren. Vifte lyden er ikke spesielt høy selv når den går på maks. Med to meter avstand hører en den knapt når den går på laveste. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Om den er hørbar på to meters avstand, bråker den kanskje bittelitt for mye til å stå i stua, men jeg tror jeg går for den likevel. Når viften står på laveste styrke, klarer den å starte av seg selv da? Eller må du først stille den opp littegrann og så ned igjen? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Den greier å starte av seg selv på lavest turtall. Endret 10. mars 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå