Mr.Anki Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, nei slapp å gjøre noe slikt De kontaktet meg faktisk. Pubilisering er viktig! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Endelig er delene fra Netshop klare til sending Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Heldiggris. Venter fortsatt på mine. (Men det er nå ikke så lenge siden jeg bestilte heller da) Blir bra dette her. Med slot-in og greier. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvilke komponenter får du fra Netshop? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mr.Anki eller meg? :!: Jeg får en MIST 1000w, ett Razer Barracuda, noen kabler og en ekstern HDD på 500 gb fra Western Digital. (Fornøyd med det) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe, mente Mr.Anki ja^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Jeg har kjøpt: Lian Li hovedkort-brett Sony slot-in DVD brenner beZerk 250mm vifte, som jeg skal ha i toppen Håer det kommer lørdag, men tivler litt på det. Edit: Varene kommer nok i morgen ja Vis posten ikke er treigere en vanlig. Endret 29. februar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Update #7 - Pakken fra Netshop har kommet! Endret 1. mars 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kan ikke påstå du var særlig stø på hånden hvis jeg skal bedømme kuttingen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hehe, er nok helt riktig det Speiset i det ene hjørnet ser jeg. Men har fått filet det ordentlig nå, så det er ingen store ugjevnheter lenger. Har også fått satt inn poppnagler der det trengtes. Så nå blir vel det neste og orden en bakplate, og hull i toppen. Kommer til å bruke den nettingen som var med viften siden det passet rimelig bra Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hey Lurer litt på noen mål når det gjelder hovedkortbrettet med hovedkort på: Hvor høyt blir det fra "bakken" til og med hovedkortet? Hvor mange centimer var det du kuttet av hovedkortbrettet? vanlig atx størrelse ikkesant? Håper du kan gi meg svar på noen av disse spørsmålene, har lyst til å lage meg et lite kabinett med plass til sli og kunne ta med rundt, uten at det blir for stort. Tenkte i brede og lendge til det hovedkortbrettet etter at det er kuttet. Og dette er et morsomt prosjekt og lykke til;) Edit: så jo nå at det er vel mATX kort... men men. er jo samme bredde som atx, 9,6" Edit2: Lurer også på hvordan dvd-brenner du har, var veldig tynn Endret 1. mars 2008 av Nietsroht Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk for hyggelig kommentar Er mATX ja, så da er det ikke av innteresse likevel? Det er en slik brenner jeg har. Slimline. Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jo ble det når bredden er lik som atx, og hvor høyt det er fra "bakken" til hovedkoertet, hadde hevrt hyggelig om du kunne målt, men ikke noe hast. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Bredden er ikke lik som på ATX. Er den del mindre dette. Det siste spørsmålet ditt skjønner jeg ikke helt dessverre. Kan du prøve å illustrere eller forklare bedre? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Tror Nietsroht mener hvor stort mellomrom det er mellom kabinettet og hovedkortet. Skjønte du det nå? Edit: På "undersiden" av hovedkortet. Endret 1. mars 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei, her fulgt med en stund her og lurer på hvordan du fester hovedkortet til hovedkortplata.. Følger det skruer med hovedkortet? (er skikkelig noob i det ) [EDIT] Har nemlig den plata, men ikke hovedkort.. Fint å se hvordan dette blir videre også! ^^ Endret 1. mars 2008 av StudioARE Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det følger ikke med skruer med hovedkortet, men med hovedkort brettet. Ble bra dette Mr.Anki. Synes du kuttet fint jeg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Du må bruke avstandsskurer, det skal følge med hovedkort brettet. Vis ikke så er det bare å sende en mail til de du kjøpte det hos. Det var ikke med hos meg, men har sendt mail Det følger ikke med skurer hos hovedkortet. Endret 1. mars 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bredden er ikke lik som på ATX. Er den del mindre dette. Nå kommer det jo an på hva du definerer som bredde og dybde, men i mATX og ATX den ene siden like lang. Se her, så skjønner dere hva jeg mener Kan vi få de fysiske målene på kassa di, Anki? HBD ... Har forresten selv begynt på et nytt prosjekt - HTPC. Er noen uker siden jeg begynte, men har ikke fått somlet meg til noen arbeidslogg enda. Goscinny Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Heey prøver å forklare med et bilde: Jeg lurer altså på de to lengedene som er merket av på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå