Snagga Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og hva brukes de der til? de er egentlig til phono\coax kontakter men kan fint brukes til strøm slik som jeg viste på tegningen. bare og putte på phono kontakter på 12v ledningen fra converteren til wii'en. Snagga =) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare husk og få riktig på +/- når du kobler....... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Så det der vil fungere? Ingen farer ? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 alle forslagene som har kommet hittil vil jo fungere, spørsmålet er jo hvor pent det blir, og da er det siste forslaget det peneste, evnt. og koble 12v,fra strømforsyninga. Lenke til kommentar
techs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette kan jo bli ganske så bra! Men hvordan har du tenkt å løse det med knappene på wii'en? Skal du ha mekanisk Overføring eller? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Tenkte noe mekanisk ja, men hvordan? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvor blir det av update 5..?? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) HER er den Endret 12. februar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Supert.. Gleder meg utrolig til å se sluttresultatet.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Takk for hyggelig kommentar Fikk en ide nå, at jeg dropper den braketten jeg laget og heller lager tre hull i en slik brakett som er bak på hovedkort brettet Høres ikke det smartere ut? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det høres bedre ut ja. Men det hadde blitt pent med den braketten også da. Men høres mye bedre ut det du tenker på nå. Stå på! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, slipper da å bruke "unødvendlig plass" til brakettet også. Da gjenstår bare å finne en god løsning for strømmen også. btw, ingenting nytt om delene jeg venter på.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg bestilte en ny vifte som jeg skal montere på hovedkort brettet og vibrasjons matter til den og en til. Vibrasjons matter, joda. Er viftepakinger det der, burde du jo klare å se. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Viste at det ikke var rette navnet, men kom ikke på noe annet.. Kan jo også fortelle at jeg tror hovedkortet er i boks nå, men ikke helt sikker enda Endret 17. februar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, som dere kanskje har sett i updaten så har Datakjeden sagt ja til å sponse prosjektet med et mATX hovedkort Tusen Takk til de for det! Har også vært i et lite intervju med lokal avisa nå, så da blir det en artikkel der også. Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er kult å se at prosjektet ditt får såpass mye oppmerksomhet Og nice spons fra Datakjeden! Blir Wiibox å se på TG i år? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Takk for kommentar Skal ikke på TG nei. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 fin fremgang =D skjer det noe mer på kabinettet snart? gleder meg så skjønner du Mvh Snagga Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Update #6 - Ny Hardware Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har også vært i et lite intervju med lokal avisa nå, så da blir det en artikkel der også. Hvem var det du måtte ligge med for å få til det? Neida, grattis med publisiteten og sponsinga. Det kan sikkert bli bra dette her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå