St0neCld Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Synes de fungerer bra jeg Jeg har ingenting å utsette på lydkvaliteten heller. Da er de et alternativ Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei Mr.Anki.. Har venta leeengeee på ny update nå ellers så syntes jeg kassa er rett og slett driiitfiin.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Hyggelig å høre Har ikke så veldig mye mer å kommer med nå, men skal få lagt ut noen bilder når kassen er komplett Dere kan også vente dere en artikkel på hw.no om en stund. Men vet ikke helt når noe av dette kommer, men skal prøve å ikke drøye det så veldig mye mer nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Har fått tak i nytt kamera nå, så kan hende jeg legger ut noen bilder i helga Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nice.. Har venta lenge på ny update nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Update #26 - Resultatet! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det blei veldig bra tilslutt! Blir endå betre med bulgin-knappen, ja. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Takk, ble fornøyd med resultatet selv Blir nok til at jeg kjøper en slik knapp ja. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei Mr.Anki Gratulerer med et kjempeflått prosjekt. Syntes virkelig du har jobbet bra. Kunne du lagt ut en update til hvor du legger ut litt flere bilder ? Ønser å se bilder fra: - Hvordan du har gjort det med kablene til nintendo WII`en - Baksiden av WiiBox`en - ++ Hvis du hadde gjort dette hadde det vært helt konge hehe.. HansiFansi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Skal få lagt ut bilder i løpet av dagen HansiFansi. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Flere bilder. La ut noen flere nå, men hva mener du med hvordan kablene er på wii'en? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tidligere i denne kommentartråden var det mye snakk om hvordan du ville ha ledningene til Wii`en, de var så lange osv, samtidig som du ikke ville klippe dem kortere pga garantien ol.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Åja, jeg har bare tatt hele kabelen inn. Må prøve å få tak i noen strips ol. slik at det kanskje blir litt bedre. Wii'en har jeg koblet rett på skjermen i front. Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 mye bra arbeid, men du har litt å hente på siste finish Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Noe spessielt du tenker på? Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Noe spessielt du tenker på? tenkte på at det er en litt ubehagelig fargeforskjell på plasten på touch-skjermen i forhold til lakken på platene. Og så ser en at det ikke er skikkelig lakket i hullet i sponplaten inn mot cd/spillekonsoll og i kanten til hullet til viften. Ser litt hvitt i sprekken under skjermen også. Men jeg skjønner at det ikke er lett å få det perfekt ved å lakke. Du skulle hatt et slags trekk på hele kassen eller lignende.. Mener å ha sett noen bruke d.. Men for all del, bra handtverk:) Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hadde forresten vært pent om du kunne skjult rammen på skjermen.. Har selv en slik skjerm.. Ikke så pen:P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Vurderer å lakke den rammen, men skjermen er såpass trang i det hullet at jeg er rett lakken gjør slik at jeg ikke får skjermen inn i hullet igjen. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Heisann Mr Anki jeg skal begynne på mitt andre kabinett nå snart og har et par spørsmål. Hva er målene på ditt kabinett? Og hvilken type tre har du brukt? Hadde også vært kult med en forklaring på hvordan fu åpner kabinettet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Her er målene: 40 x 42 x 25 cm (b x d x h) Jeg har brukt 12mm tykke MDP plater, fine og jobbe med synes jeg Angående åpning av kabinettet, så har jeg en plate inne kabinettet som jeg kan dra ut og der er all hw montert. Det er bare å løsne to skuruer og dra hele bakplate ut. Her kan du se det: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå