Revolution Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Syns du er over-sponset jeg. Arbeidet du gjør er greit og fint, men så mye sponsing på en blir bare for dumt, fins mange kreative skjeler der ute som trenger penger og utstyr. Fint arbeid, stå på. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det går vel ikke ann å bli over-sponset. Dersom du har lyst på spons, sett i gang med et prosjekt som er orginalt og godt gjennomført du også, så blir det nok spons skal du se. Har du noen prosjekter gående? I så fall send e-poster rundt omkring og spør deg frem. Ikke sitt rolig og håp på at det helt store skal skje. Synes at Mr. Anki har gjort seg fortjent til den sponsen han har fått. Endret 26. juni 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Syns du er over-sponset jeg. Arbeidet du gjør er greit og fint, men så mye sponsing på en blir bare for dumt, fins mange kreative skjeler der ute som trenger penger og utstyr. Fint arbeid, stå på. Han har jort et godt arbeid, ved at det er 30 sider med kommentarer skjønner logitech at de kan gi han litt. Isteden for å gi til et prosjekt med 3 kommentarer Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det så jo bra ut det der, Anki. Gleder meg til å se siste finish, og kunne gjerne tenke meg litt flere detaljbilder av resultatet. Syns du er over-sponset jeg. Arbeidet du gjør er greit og fint, men så mye sponsing på en blir bare for dumt, fins mange kreative skjeler der ute som trenger penger og utstyr. Fint arbeid, stå på. Jeg skjønner godt at han tar imot det han får av spons, det hadde da jeg også gjort. Jeg er enig i at det er mange andre som fortjener sponsing minst like godt som Anki, men nå er det heller ikke sikkert at alle andre jobber like hardt med å skaffe sponsorer heller. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Takk I.A.G. og dere andre for kommentarer Stemmer som I.A.G. sier at det har gått med en god del timer for å skaffe sponsorer. Er den del jobb vis en trenger noe utstyr. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Takk I.A.G. og dere andre for kommentarer Stemmer som I.A.G. sier at det har gått med en god del timer for å skaffe sponsorer. Er den del jobb vis en trenger noe utstyr. Jobber også med noen sponsorer, men ingen svar til nu Har da blitt sponset av brukere her på forumet <3 Finner heller ikke mail adresse til giganter som ASUS og LOGITECH Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som vet om det finnes kortere audio og video kabel til Wii? Er litt langt å ha en kabel på 2meter inni der Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vi har samme hund, bare våres er svart å hvit Endret 1. juli 2008 av Razy Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Du tenker på 1881 bilde ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Damn deg, førsteplass allerede på top 10!! 49852 - Stem gjerne på min (blir publisert i morgen) EDIT: stemte på din igår Endret 3. juli 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Skal legge inn en stemme når den kommer Thomas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Aah, Takk Syns det var litt skuffende at det ikke er noen jury i konkurransen, da "tells" nesten ikke de gode bildene. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Den konkurransen har lite med kreativitet å gjøre, mest om publisitet. Tenker da på måten 1881 har valgt å gjennomføre avstemningen på. Man kan jo stemme flere ganger dersom man sletter cookies og andre ting som brukes til å holde øye med hvem som stemmer. Hadde det vært seriøst med tanke på oppfinnsomhet og kreativitet, hadde de hatt en jury, slik som ThomasT-93 sier. Mvh Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke for å overta tråden helt men.. x] Bidraget mitt med ett saftig vannmerke og nedskalert som fy.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 @thomas. Det er fotoshoppa, sant? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Såklart;) Så det var flere bilder som hadde blitt redigert så...De andre skyene har jeg tatt bilde av selv da. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Burde hatt wii farge (hvit) Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan funker Logitech G51? God lyd? Kvalitet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Synes de fungerer bra jeg Jeg har ingenting å utsette på lydkvaliteten heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå