Newfarm1 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Lurer på en ting... Hvor har du tengt å ha sensorbaren til wiien?? Ser ikke at du har laget noen plass til den og uten den er wiien ubrukelig.. Men rått prosjekt btw Endret 23. juni 2008 av Agurksalat Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Legger den bare der det passer best med skjermen. Endret 23. juni 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Newfarm1 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Så lenge du har har kontrol skal ikke jeg plage deg Gleder meg til den er ferdig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Har kontroll på det ja Skulle hatt lagt ut noen flere bilder også snart... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Skal til Kroatia på fredag.. Trur du det blir noen ny uppdate før det.. ? INLEGG NR. 100 ! Endret 25. juni 2008 av HansiFansi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Skal få gjort det Har bildene klare, må bare laste de opp og skrive en update.. Har startet i ny jobb i dag, så det går med en del tid der. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 @Anki: Jeg husker at du snakka noe om at du kobla til PSU til Wii inne i PSU til pc. Jeg skal gjøre noe liknende, men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Har jeg kobla det riktig hvis jeg gjør som på bilde? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Er usikker på hvor det kommer strøm og hva som er jord, så du får spørre noen andre. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hmmm. Men ettersom det er vekselstrøm har vel ikke det noe å si? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke vet jeg, men hvorfor tar du ikke bare å kobler direkte til den bærebare psu'en? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) @Anki: Jeg husker at du snakka noe om at du kobla til PSU til Wii inne i PSU til pc. Jeg skal gjøre noe liknende, men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Har jeg kobla det riktig hvis jeg gjør som på bilde? De to hullene du har tegnet strek fra er strømtilførselen ja. Den tredje er jord. Og da er det det samme hvem av de to du kobler hvor, siden det er vekselstrøm. Men husk at du må vite hva du gjør dersom du skal tukle med 220V-siden av PSU-en, da 220 volt på avveie ikke er til å spøke med. Endret 24. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 @Anki: skal ha den inne i g3-kabinettet. Du har sikkert sett arbeidsloggen min? Der står det mer utfyllende. @iag: jeg er ikke helt proff på elektronikk og slikt, men tror da jeg skal klare det ganske bra. Kan jeg koble de to pinnene fra den bærbare psuen på hver sin av de to nederste, og koble jord til jord? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 @iag: jeg er ikke helt proff på elektronikk og slikt, men tror da jeg skal klare det ganske bra. Kan jeg koble de to pinnene fra den bærbare psuen på hver sin av de to nederste, og koble jord til jord? Hvis jeg forstod deg riktig, så kan du det ja. Hvordan har du tenkt å koble det? Koble deg på på innsiden av (den stasjonære) PSU-en? Det viktige er å unngå all form for dårlig kontakt. Det er det som er farlig mtp. brann. Pass på å feste alt av koblinger veldig godt, samt isolere godt. Og ikke underdimensjoner kabler. Også er det selvfølgelig viktig å koble fra alt mens du driver med det. Men nå må vi ikke spore helt av her i Anki sin tråd. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 HEi Kommer det bilder snart? Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ser bra ut det her! utrolig pent prosjekt Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei.. Får håpe du legger ut update 25 iløpet av morradagen Drar som sagt til Kroatia tidlig på fredag. Stå på videre.. MVH HansiFansi Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Fint prosjekt og bra arbied. Men jeg føler du utnytter posisjonen du er i, siden du har fått masse creds fra allslags sider og slikt. Du bygger et kabinett og får (ber) om høyttaleranlegg, som i teorien er noe du ikke trenger. Akkurat som om du fikser/restaurerer opp en karroseriet på en bil og får 6*9 høyttalerer fra pioneer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 For å få et slikt maskin komplett er det jo en del tilbehør en trenger også. Spille Wii uten lyd?? Skal få lagt ut ny update i dag Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Helt enig med deg Anki. En komplett PC (WiiBox) er ikke komplett uten lyd. Gleder meg til uppdate i dag Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Update #25 - Ferdig lakket kasse og montering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå