Gå til innhold

Prosjekt: Wiibox - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar på tynne lag for å få det jevnt og at de ikke skal renne.

 

Brukte du grunning først?

 

Har gjort det en gang. Men da hadde jeg grå grunning og grå lakk, så trengte ikke så tjukke lag. Jeg pleier å spraye på slik som du har gjort, vente til det liksom blir "klissete", altså omtrent 5-10 min, og så lakker jeg hele kassa. Da blir det helt jevnt(ihvertfall ved bruk av matt farge), og det går dritfort å lakke. Kan lakke noe helt ferdig på omtrent 20 min. Så trenger det bare å tørke i noen timer, så er det klart til bruk.

 

Lakka eksosanlegget på mopeden min på den måten og det har holdt seg igjennom vær og vind i snart to sesonger:)

 

Men for all del. Jeg har aldri lakka med blank farge, og hvis det blir jevnere med tynne tynne lag, så gjør du det. Lykke til videre. Jeg gleder meg til det blir ferdig:D Blir nok et dritkult prosjekt!(nesten like kult som mitt):)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville hatt mer trykk inn enn ut. Men det kommer jo an på hvor kraftige viftene er i forhold til hverandre, og hvor mange som er på hvert sted.

 

Ellers ser det veldig bra ut. Spesielt med tanke på at du lar luften gå inn under, og ut lenger opp. Det er etter min erfaring det absolutt mest effektive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...