Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Tar på tynne lag for å få det jevnt og at de ikke skal renne. Brukte du grunning først? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor valgte du å lakke den svart? Svart er jo en ganske kjedelig farge, du kunne heller valgt hvit, det hadde også matchet Wii-en. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Synes svart er en grei farge jeg, den passer også med resten av tingene som jeg har her Endret 15. juni 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tar på tynne lag for å få det jevnt og at de ikke skal renne. Brukte du grunning først? Har gjort det en gang. Men da hadde jeg grå grunning og grå lakk, så trengte ikke så tjukke lag. Jeg pleier å spraye på slik som du har gjort, vente til det liksom blir "klissete", altså omtrent 5-10 min, og så lakker jeg hele kassa. Da blir det helt jevnt(ihvertfall ved bruk av matt farge), og det går dritfort å lakke. Kan lakke noe helt ferdig på omtrent 20 min. Så trenger det bare å tørke i noen timer, så er det klart til bruk. Lakka eksosanlegget på mopeden min på den måten og det har holdt seg igjennom vær og vind i snart to sesonger:) Men for all del. Jeg har aldri lakka med blank farge, og hvis det blir jevnere med tynne tynne lag, så gjør du det. Lykke til videre. Jeg gleder meg til det blir ferdig:D Blir nok et dritkult prosjekt!(nesten like kult som mitt) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Er ferdig med å lakke sort nå og mangler kun klar lakk. Noen steder har det kommet på noen partikler, noen måte å få vekk disse fra? Må ha kommet fra boksen tror jeg. Hvordan er det å polere slik lakk? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Er ferdig med å lakke nå Ble ganske bra synes jeg. Vil jeg få problemer med dette oppsettet av vifter? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Linken fungerer ikke EDIT: NVM. Det ser ut til å gå bra det. Men skal du ha noen kjølehull noe sted? Hvis ikke, tror jeg det blir litt mye ut og litt lite inn... Endret 18. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Skal ikke ha noe luft hull nei. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva med 250mm inn og de andre ut? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror jeg ville hatt mer trykk inn enn ut. Men det kommer jo an på hvor kraftige viftene er i forhold til hverandre, og hvor mange som er på hvert sted. Ellers ser det veldig bra ut. Spesielt med tanke på at du lar luften gå inn under, og ut lenger opp. Det er etter min erfaring det absolutt mest effektive. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det blir en del støv når den suger luft fra undersiden ja. Så et støvfilter er sterkt anbefalt. Men med tanke på temperatur, fungerer det utrolig bra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Tenkte å montere et filter på den viften som suger inn. Temperaturen på prosessoren ligger på 35 grader nå, er vel ikke så ille det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Med tanke på at romtemperaturen er 20-25*C, så er det ikke så ille. Men med støvfilter er det nok smartest å ha innsug under. Men husk å ikke ha for lavt kabinett og for sterk vifte under. Da kan det komme suselyder fordi lufta får det så trangt:S Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hvem har sagt at jeg har vifter under kabinettet? Har en på siden som suger inn. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 The picture ain't workin'. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Kommer flere utover dagen tenker jeg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Gleder meg virkelig til neste update Stå på videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå