chaos king Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 klasen vår ble tatt ut til muntlig, men gjett hvem som tydligvis ikke gikk i den klassen? kontoret hadde rot i papirene, som noen ganger kan gi et svært heldig utfall:O Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Stod du ikke på listen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 klasen vår ble tatt ut til muntlig, men gjett hvem som tydligvis ikke gikk i den klassen? kontoret hadde rot i papirene, som noen ganger kan gi et svært heldig utfall:O Vel, heldig og heldig. Da må du enten opp til høsten eller så får du standpunktskarakter som eksamenskarakter. Jeg kom opp i fysikk muntlig og hadde 4 i standpunkt(pga noen prøver jeg ikke hadde giddi å øve til), og fikk "en klar 6" ifølge sensor. Heldigvis var de to dagene med jobbing verdt det:) Men back on topic. Vi gleder oss til en update:) Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 hadde fem i standpunkt, og er ikke så dreven at jeg er keen på å la to dager gå unna for å få en sekser på kortet... OT Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skal vi gi oss med karakterene nå? Det betyr stopp. Samme hvor bra dere fikk eller hvor heldige dere har vært. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Har vært å kjøpt en boks med grunning og en boks med sort silkematt lakk nå Så blir vel muligens grunning utover dagen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Nå har jeg grunnet første laget og venter på at det skal tørke Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Bilder? Endret 15. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Kommer senere i dag OT: Hva er visten med å quote det som er rett over? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hæ, hva snakker du om? Har ikke gjort det jeg! Spøk til side; jeg glemmer meg av og til, og trykker "svar, i stedet for svar nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Spøk til side var ny for meg Stikker ut og tar på lag nummer tre nå Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du ikke hørt det uttrykket før? Hehe:) Kanskje jeg skrev feil:P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Har hørt fra spøk til revolver iallefall. Er ikke lenge for jeg begynner å lakke sort nå Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du ikke hørt det uttrykket før? Hehe:) Kanskje jeg skrev feil:P Nope. Du skrev ikke feil. Spøk til side er et kjent uttrykk. Bilder legges vel ut Mr.Anki? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jepp, når jeg er ferdig for dagen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er bra. Ble nesten litt usikker på mine norsk-ferdigheter nå :S Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Update #24 - Lakking av kassen!! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Bra arbeid. Så skikkelig bra ut etter grunning. Nå er ikke jeg noen lakkekspert, men hvorfor lakker du ikke alt? Det er bare noen få flekker som er svarte jo! Når jeg lakkerer, sprayer jeg hele "på en gang".Det har aldri rent. Men nå flasser lakken min av etter få timer med bruk. Det kan jo forsåvidt skyldes at lakken er fra europris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå