Mr.Anki Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Update #22 - Power button. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Mulig å få noen bilder av powerknotten på baksiden, i hvert fall når du er ferdig med å montere den med bryter osv.? Enig i at den foreløpelig er for lang ja... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Det skal dere få Den er forøvrig montert slik den skal være nå, bare at den er litt for lang. Du lurer vel på om jeg har kopier din løsning ? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så bra ut det der Mr.Anki. Power knappen var litt langt ut ja. Er den nødt til å være så langt ut? Så veldig bra ut da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Skal som sagt ikke være så lang nei, men har ikke fått ordnet det enda Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du lurer vel på om jeg har kopier din løsning ? Hehe, stemmer. Men du nevnte vel en gang tidligere hvordan du skulle gjøre det, men jeg er fortsatt nysjerrig på hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Update #23 - Power button.. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Heisann Mr.Anki. Jeg lurer på hvor du har kjøpt den powerbuttonen, og hva den type knapp heter. Jeg trenger en sånn bryter selv. Vanlige on/off knapper funker ikke til å skru på pcen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Det er en venlig trykkknapp som er kjøpt på clas ohlson. Vet ikke hva vare nummeret er men. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nice, hvordan fester du knappen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Skrudde den fast. Vis du ser på det bilde der kun knappen er, så sitter det en liten mutter der. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Skrudde den fast. Vis du ser på det bilde der kun knappen er, så sitter det en liten mutter der. Mente treknotten, ikke bryteren. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Åja, den er det er hull i som passer med brytern så den er det bare å presse neddi. Kan evt. ha på litt lim der også. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Åja, den er det er hull i som passer med brytern så den er det bare å presse neddi. Kan evt. ha på litt lim der også. ... For ellers kan knappen dette fort ut? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Den sitter såpass godt at det blir nok ikke et problem. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Har vært stille her i det siste gitt.. Har fått dekket til de plassene der det er hull nå, så da er utsiden klar for grunning Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 håper på en skikkelig update snart:P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Kommer kanskje i helga Jeg kom ikke opp i muntlig eksamen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke du heller nei! :!: Gleder meg til update nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå